Tips på bra brusreducerande lurar med bluetooth?

Permalänk
Medlem

Tips på bra brusreducerande lurar med bluetooth?

Tjena!

Har ni några tips på brusreducerande hörlurar för musik med bluetooth?
Hade gärna köpt mig ett par från Bose men dem är alldeles för dyra. Tänker mig ett par för runt tusenlappen.

Permalänk
Medlem

Med din budget i åtanke har jag svårt att hitta en produkt som stämmer in på vad du söker. Brusreducering är som sagt ingen budget-funktion och lär därför inte hittas i lurar för runt tusenlappen.

Men om jag måste rekommendera något? Du har själv svarat på frågan, QC35

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Med din budget i åtanke har jag svårt att hitta en produkt som stämmer in på vad du söker. Brusreducering är som sagt ingen budget-funktion och lär därför inte hittas i lurar för runt tusenlappen.

Men om jag måste rekommendera något? Du har själv svarat på frågan, QC35

Så du tror inte på något som dessa?
https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/hogtalare-he...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelo123:

Du kan ju alltid prova, kanske är det världens kanonprodukt! Vem är jag att rata en produkt jag inte testat Men i nuläget är jag skeptisk till dess kvalité med tanke på den extremt låga prislappen

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelo123:

Tjena!

Har ni några tips på brusreducerande hörlurar för musik med bluetooth?
Hade gärna köpt mig ett par från Bose men dem är alldeles för dyra. Tänker mig ett par för runt tusenlappen.

Jag har ingen uppfattning om hur de presterar men de uppfyller åtminstone kraven på Bluetooth och brusreducering: https://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/SHB8850/...

Visa signatur

Sony Vaio S13P - I5-3210M - 12GB RAM - Samsung 830 256GB - GT 640M LE @ 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Du kan ju alltid prova, kanske är det världens kanonprodukt! Vem är jag att rata en produkt jag inte testat Men i nuläget är jag skeptisk till dess kvalité med tanke på den extremt låga prislappen

Om man bortser från brusreduceringen då, finns det några lurar du rekommenderar då?

Permalänk
Skrivet av Schn3id3r:

Jag har ingen uppfattning om hur de presterar men de uppfyller åtminstone kraven på Bluetooth och brusreducering: https://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/SHB8850/...

Har dessa själv, rekomenderas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS STRIX B450-F, AMD Ryzen 5 2600, Asus Radeon RX Vega 56 Strix, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000Mhz, Corsair RM750x, Fractal Design Meshify C