Diablo 3 Rise of the necromancer.

Permalänk

Diablo 3 Rise of the necromancer.

idag så fick vi det senaste tillägget i d3, rise of the necromancer. Någon här som är taggad?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

@Tonasty4u:
Lite, men priset avskräcker mig faktiskt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tonasty4u:

idag så fick vi det senaste tillägget i d3, rise of the necromancer. Någon här som är taggad?

Lirade redan när det släpptes på US servrarna.. Dom känns lite för OP att levla med atm (Även testat utan paragon och man kan lätt plöja T1 från start), men helt klart en skoj klass att spela.

// Marcus

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Tråkigt att bara ett set är det som liras.

Permalänk
Medlem

Inte så jätte taggad, va inne o levla upp till lv 12-14 sen tröttna jag. Har kört alla 10 säsonger men känner nu att jag behöver en paus. Även med ny gubbe så är det ändå same old.

Permalänk
Avstängd

Utan tvekan den tråkigaste klassen jag spelat.

Riktigt lågt av blizz o inte släppa season med samtidigt=(

Permalänk
Medlem

Haft riktigt kul med Necromancer än så länge. Tråkigt med vissa buggar, men galet kul att spela.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Inget jag kommer lägga pengar på iaf, vill Blizzard ha mer pengar av mig för D3 får de allt ta och släppa en expansion, inte bara en klass.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Inget jag kommer lägga pengar på iaf, vill Blizzard ha mer pengar av mig för D3 får de allt ta och släppa en expansion, inte bara en klass.

Är det inga nya zoner, eller gear (för andra än Nekros)?
Så för 145,- så får jag bara tillgång till en ny klass?

Visa signatur

Linux användare sedan '03

Macbook Pro 13"
HPE Proliant Microserver Gen10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

@Tonasty4u:
Lite, men priset avskräcker mig faktiskt...

Jag fick Diablo 3 gratis för att jag subade till WoW.
sålde massor med gear på real money auction house.
Ligger flera tusen plus. Tycker det var billigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av b0bber:

Är det inga nya zoner, eller gear (för andra än Nekros)?
Så för 145,- så får jag bara tillgång till en ny klass?

Detta är vad du får när du köper packet:

Non-combat pet
A pair of cosmetic wings
New Necromancer-themed Banner Shape, Sigil, and Accent
Necromancer Portrait Frame
Pennant
Two additional character slots
Two additional stash tabs*

Övriga ändringar såsom challenge rifts och nya zonerna kommer med patch 2.6 och är inget du behöver köpa denna DLC för.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

@TiasE: Jag skulle vilja ha ett par vingar, men näe, Blizzard får inga pengar av mig heller..

Visa signatur

Linux användare sedan '03

Macbook Pro 13"
HPE Proliant Microserver Gen10

Permalänk

Jag hade gärna sett möjligheten att prova klassen först. Inte vet jag hur det skulle kunna gå att lösa men jag tänker inte spendera 15 dollar på bara en klass, särskilt eftersom jag inte vet hur den känns att spela.

Dessutom anser jag att det är helt bortkastad tid att spela mellan säsongerna, så nej, så värst taggad är jag nog inte. Blizzards spel tilltalar mig inte så mycket längre, jag har liksom blivit lite mätt på spelen efter att ha spenderat säkert tusentals timmar på dom under loppet av ca 10 år. Det får man väl säga är ett gott betyg. Dock avskydde jag D3 när det var nytt, det där med "when it's done" var ju bara hittepå.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk

hur går det för er?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Jag älskade verkligen necromancern förr, och har spelat WD hela D3. Så jag var sjukt taggad när necromancern kom till D3. Och jag gillar den fortfarande. Problemet är att jag älskar att leta loot och levla, och det är skitkul fram tills man har endgame gear och får börja jaga förbättringar i steg om 0,0001%. Det tog alldeles för kort tid att bli 70 och hitta, i stort sett, perfekt gear. Vet inte om jag bara haft 'tur' men efter 15 timmar fanns liksom inget mer att utforska, wow-faktorn liksom bara tvärdog när allt som återstår är att grinda paragons och hoppas på primals, som ändå inte gör så stor skillnad :-/ Det var kul, men lite meh.

Visa signatur

Oldschool [å:ldsku:l] adj. Användandet av datorprodukter som är äldre än 3 månader.

Permalänk

Väldigt rolig klass att spela, bästa hittils

Permalänk
Medlem
Skrivet av kjellbrel:

Väldigt rolig klass att spela, bästa hittils

Tycker oxo det var en kul klass men får inte till en bra build, men kul ändå att lira lite ibland.

Permalänk
Medlem

Spelat otroligt mycket D3 senaste året.
Necro'n testade jag innan season men va inget för mig.

Efter jag testat nya patchen i PTR ( 2.6.1 ) har jag slutat spela tills nästa patch.
Nästa patch introducerar otroliga boosts för alla andra klasser och gör "äldre" build viable igen så känns lite meningslöst att fortsätta spela denna season.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.