Kan vi få ett forum för blockkedjeteknik? (kryptovalutor, etc.)

Permalänk
Inaktiv

Kan vi få ett forum för blockkedjeteknik? (kryptovalutor, etc.)

Tror att intresset finns för det. Även om de flesta trådar till en början mest kommer att handla om kryptovalutor, så är ju blockkedjan minst sagt på tapeten.

Permalänk
Relik 📜

Tjena!

Vi hade ett sådant forum tidigare, men då aktiviteten var mycket låg sammanfogades det med andra delsektioner. Vi försöker i allmänhet hålla ett öga på när trådar om ett visst ämne drar iväg, och sedan bryta ut dessa till separat delar - så även om kryptovalutor och blockkedjor.

Minns jag rätt har @Lan kikat på just den biten nyligen, och har garanterat järnkoll.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Moderator
Moderator

@Gremanz:

Tjena!

När vi får frågor om möjligheten att starta/återöppna ett subforum så kikar vi på aktiviteten för ämnet i hela forumet. Kollade för några månader (maj) sedan och det var inte tillräckligt då men jag kikar igen på måndag när jag är hemma.

Återkommer!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Moderator
Moderator

Tog en titt nu efter grillmaten (oväntat lugn stund med paddan) och det är tyvärr inte tillräckligt hög aktivitet ännu på kryptovalutor. Jag fortsätter hålla ett öga på läget, väldigt intressant med den kraftiga ökningen i värde på bitcoin. Får hoppas det genererar mer trafik.

Mvh,
Lan

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers