Köpråd, Overwatch "classic" eller "origins"?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sverige
Registrerad
Okt 2008

Köpråd, Overwatch "classic" eller "origins"?

Hej!

Overwatch (Classic?) kostar 410 kronor från Blizzards officiella onlinebutik.

Det går att köpa Overwatch "origins" från CDON för 344 kronor
CDON 344 kr

Som jag förstår det så finns det väl ingen anledning att INTE köpa origins-versionen från CDON då det endast är fördelar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

I classic så får du bara spelet och inget lull. I origin edition så får du några skins, till mer än bara overwatch (typ diablo 3, wow, etc). Om du vill skaffa overwatch så köp det billigaste helt klart.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sverige
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av NFRS:

I classic så får du bara spelet och inget lull. I origin edition så får du några skins, till mer än bara overwatch (typ diablo 3, wow, etc). Om du vill skaffa overwatch så köp det billigaste helt klart.

Tack för rådet

Följdfråga: kommer jag kunna "knyta" ett overwatch som köps från CDON till mitt blizzardkonto? Det är otroligt smidigt att göra på detta sätt och det vore högst önskvärt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015
Skrivet av Nortek:

Tack för rådet

Följdfråga: kommer jag kunna "knyta" ett overwatch som köps från CDON till mitt blizzardkonto? Det är otroligt smidigt att göra på detta sätt och det vore högst önskvärt

Japp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sverige
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av KirderfNossral:

Briljant, tack för snabba svar Sweclockare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Apr 2002

Är du ointresserad av skins så finns det ingen anledning att köpa något annat än basspelet Du kommer enbart få skins oavsett, det går inte att köpa sig till något annat i spelet.

..:: trickeh2k ::.. http://youtube.com/trickysaer Windows 10 Pro - i7 4790k @ 4,5Ghz - ASUS Maximus VII Hero - 8GB AVEXIR Blitz 1.1 Blue LED CL10 2400Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 780 Classified - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - A-Data SX900 128GB, Samsung EVO 840 120GB, SanDisk Ultra II 480GB, 2TB WD Caviar Black - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Blue Yeti - Corsair 750D - Custom water loop

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2017
Skrivet av Nortek:

Följdfråga: kommer jag kunna "knyta" ett overwatch som köps från CDON till mitt blizzardkonto? Det är otroligt smidigt att göra på detta sätt och det vore högst önskvärt :)[/b]

Hur var tanken annars? Alltid intressant att få veta hur folk tänker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
epicentrum
Registrerad
Dec 2011

Fundera lite till skulle jag säga. Aldrig tröttnat på ett spel lika fort som jag gjorde med Overwatch.

350D, I5 3570K 4.8 GHZ 1070