Destiny 2 Beta med Kenneth och Emil

Permalänk

Ser ut som det första spelet. Hoppas de har lärt sig av sina misstag.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av wwraver:

30 fps är tyvärr fullständigt oacceptabelt för mig och syns alltid lång väg Det har inte alls med ev. övertag att göra, utan att man faktiskt kan skymta bilduppdateringen vid rörelse. Panoreringar i 30 fps gör mig nästan illamående.
T.o.m. att bara gå från 60 till 80 FPS syns och märks oftast markant, särskilt i snabbare spel, så 30 till 60 är en milsvid skillnad.

Det hade varit väldigt skönt att inte märka någon större skillnad, men ja... så länge det körs i 60 fps så funkar det för mig.
På PC då givetvis.

Ja, nej, klart jag märker skillnad och föredrar 60+ fps med. Däremot stör det mig "mindre" på konsol och med handkontroll, jag lider inte direkt där utan kan fokusera på spelet i sig. Men som sagt, att gå från Mass Effect Andromeda i knappa 30 fps på Xbox One till 60 stabila fps på PC var en enorm skillnad, går liksom inte att förneka.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yomster:

Yes det kommer vara co-op för storyn (och i stort sett allt annat).
Co-op funkar asbra i ettan och det spelar ingen roll om du är level 1 eller max du kan ändå köra alla uppdrag med kompisarna och allt skalas om. En maxlevlad gubbe rensar lite mer än en låglevlad men det är på intet sätt så att man oneshottar saker.
Jag har spelat igenom storyn i Destiny 1 åtskilliga gånger med kompisar som precis börjat spela eller som kört igång nya gubbar.

Jag spelar just nu Borderlands bara för att få tiden att gå tills Destiny 2 kommer ut på grund av att det också har XP och gear.

Låter sjukt trevligt! Blir nog ett köp på PC

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm