X99 Deluxe, I7 5820k, 16 gb 2666 mhz ddr4, Kina(windows)Tablet

Permalänk
Medlem

X99 Deluxe, I7 5820k, 16 gb 2666 mhz ddr4, Kina(windows)Tablet

Tjena.
Har lite saker jag vill sälja.

Det första vill jag helst sälja tillsammans.

Detta består av

Asus X99 Deluxe
Intel core i7 5820k
Corsair 4x4 16 gb 2666 mhz Cl15 ddr4

3000 kr vid snabb affär.

Deta andra är en Windows tablet, som jag köpt från Kina
Cube Iwork 1x.
Den har både Windows och Android.
Specs:
Screen Size: 11.6
Screen Res: 1920 x 1080
Chipset: IntelAtom X5 Z8350
Ram: 4GB DDR3 1066Mhz
SSD: 64GB eMMC
Finns mer att läsa om den här. https://techtablets.com/cube-iwork1x/

Den är i fint skick och knappt använd, då den skulle vara till ett projekt jag ändrade lite i.
OBS: det är enbart tableten, tangentbordsdockan medföljer inte.
betalade ungefär 1950 kr med frakt och tull.

Jag vill ha 1000 kr för denna.

Allt kan skickas, men då är det förskottsbetalning samt frakt som betalas av köparen.
Om det skall hämtas kan jag även skicka med ett NZXT Nocits Chassi till moderkortet, om någon vill ha.

Mvh
Sebastian

Läs hela annonsen här

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Medlem

Tjenare!.. ja slår te på x99 grejjerna

/mvh kim

Visa signatur

Går Gött i Röört

Permalänk

Har du original kartongen till moderkortet edit ställer mig på kö på moderkortet och cpu med ram

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ligtningshaadow:

Har du original kartongen till moderkortet edit ställer mig på kö på moderkortet och cpu med ram

Va lite snabb i köpa spasmen.. du e först i kö nu.

Visa signatur

Går Gött i Röört

Permalänk

Fasiken, vill också ha mobo CPU och minnena.

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Asus P9X79 Deluxe | Intel i7-3820 | Corsair H100 | Vengeance 16GB | Gigabyte gtx780 | Corsair AX850W | Intel SSD 520 Series 240GB | Win7 64bit. Pro

Permalänk

vad ligger högst budet på cpu/mobo/minnen?

Permalänk
Medlem

gör så här istället bjuder 3300 för mobo+cpu+ram samt betalar vad nu fraktkostnaden kan vara

Permalänk
Medlem
Skrivet av bgorn:

gör så här istället bjuder 3300 för mobo+cpu+ram samt betalar vad nu fraktkostnaden kan vara

Det är ditt om du vill ha det!
Fraktkostnaden blir nog en 100 kr eller så skulle jag tippa på.

Visa signatur

not so fast

Permalänk

Blev det sålt

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

3500 för mobo cpu o ram. + frakt!

Visa signatur

CPU: AMD R5 5600X | Minne: 32GB 3200Mhz | Chassi: Louqe S1 Mk2 | GPU: EVGA 2080 | Kylning: Noctua NH-L12S | Drive: PNY 500gb NVME| PSU: SF600 Platium SFX |

Permalänk
Medlem

Annons kvar = prylarna kvar? 3800 för CPU+mobo+RAM, kan hämta i centrala GBG... Imorn?

Visa signatur

Fractal Design R2 | BeQuiet Dark Power Pro 550 | Asus Rampage Formula | 2x Corsair XMS2 DDR2-8500 2048MB | Intel E8600 @ 3,72GHz | Noctua NH-U12P | Palit GTX 1080 Super Jetstream | Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB | Intel X25-M 80GB | Hitachi Deskstar P7K500 500GB SATA | WD Red 3TB SATA III | WD10EACS 1TB | NEC ND35-40A | Scythe Ultra Kaze | Noctua NF-P12

Permalänk
Medlem

4000 för cpu mobo o ram + frakt såklart!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD R5 5600X | Minne: 32GB 3200Mhz | Chassi: Louqe S1 Mk2 | GPU: EVGA 2080 | Kylning: Noctua NH-L12S | Drive: PNY 500gb NVME| PSU: SF600 Platium SFX |

Permalänk
Medlem

Hur länge kommer det fortsätta?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD R5 5600X | Minne: 32GB 3200Mhz | Chassi: Louqe S1 Mk2 | GPU: EVGA 2080 | Kylning: Noctua NH-L12S | Drive: PNY 500gb NVME| PSU: SF600 Platium SFX |

Permalänk
Medlem

Jag kan inte svara på om grejerna är sålda eller inte, bara om mina erfarenheter av säljaren. Vi kom överäns om ett pris gav honom min information så att han skulle kunna skicka grejerna.

Efter detta frågade jag honom två gånger hur jag skulle betala utan återkoppling från säljaren, plus att han inte loggade in på sweclockers på flera dagar.

Han verkade ha väldigt bråttom att sälja och när det inte blev så slutade kontakten, skulle bara handla utav honom mellan fyra ögon.

But happy bidding to everyone om han återkommer jag är iaf inte längre intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bgorn:

Jag kan inte svara på om grejerna är sålda eller inte, bara om mina erfarenheter av säljaren. Vi kom överäns om ett pris gav honom min information så att han skulle kunna skicka grejerna.

Efter detta frågade jag honom två gånger hur jag skulle betala utan återkoppling från säljaren, plus att han inte loggade in på sweclockers på flera dagar.

Han verkade ha väldigt bråttom att sälja och när det inte blev så slutade kontakten, skulle bara handla utav honom mellan fyra ögon.

But happy bidding to everyone om han återkommer jag är iaf inte längre intresserad.

Man kan ju betala för ett paket där man får ta ut det och testa först.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD R5 5600X | Minne: 32GB 3200Mhz | Chassi: Louqe S1 Mk2 | GPU: EVGA 2080 | Kylning: Noctua NH-L12S | Drive: PNY 500gb NVME| PSU: SF600 Platium SFX |