Permalänk

Ej i lager?

Om jag beställer en vara som ej är i lager, görs det då en beställning från er leverantör automatiskt då? Om leverantören oxå får ett "Ej i lager" svar i sin tur från vart det nu är dom beatäller, får jag reda på det? Vad jag vill veta är hur länge jag realistiskt kan få vänta om leverantören inte heller har den i lager, meddelar leverantören er om inte dom heller kan få tag på den?
Varan i fråga jag undrar över är ett Rajintek Asterion chassi.

Permalänk
Medlem

@jagskiterivaddutycker: När jag beställde och det inte fanns i lager sa dom bara att den var slut. Jag fick vänta på att den kom in. Men jag fick inget datum. Så jag struntade i den beställningen.

Permalänk
Medlem

maila/ring dom o fråga när dom får in vad du söker efter igen eller maila företaget som tillverkar de och fråga.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Inet

@jagskiterivaddutycker:

Hej,

Vi har lagt beställning på det chassit idag och förväntar och hoppas på leverans denna veckan.

När en beställning görs på en läggs en automatisk beställning, ja.
Däremot kan vi tyvärr inte spegla förväntade leveransdatum, utan det effektivaste sättet att få det är att skicka ett mail eller ringa oss så att vi kan eftersöka manuellt.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av Inet:

@jagskiterivaddutycker:

Hej,

Vi har lagt beställning på det chassit idag och förväntar och hoppas på leverans denna veckan.

När en beställning görs på en läggs en automatisk beställning, ja.
Däremot kan vi tyvärr inte spegla förväntade leveransdatum, utan det effektivaste sättet att få det är att skicka ett mail eller ringa oss så att vi kan eftersöka manuellt.

Mvh

Tack för snabbt svar, service mot kunden är allt som räknas i slutändan.😀

Skickades från m.sweclockers.com