Defekt Asus U36SG säljes hel eller i delar

Permalänk

Defekt Asus U36SG säljes hel eller i delar

Datorn gick sönder när jag spillde läsk över tangentbordet för några år sedan. Hade ambitionen att köpa nytt moderkort och försöka få igång den men blev aldrig av. Alla komponenter utom hårddisk och skruvar finns kvar.

Exempelvis RAM (DDR3 1333 Mhz) eller laddare kanske kan vara till nytta för någon så ni kan få ta olika delar ifall ni vill. Kom med prisförslag för de delar ni finner intressanta!

Produktspecifikation enligt nedan:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1129597

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har faktiskt en precis lika dan och batteriet/laddaren skulle behövas bytas. Jag skulle kunna ta allt men är för tillfället bortrest tills den 16 augusti. Om du kan hålla grejerna tills dess så är det ingen tvekan att jag tar dessa direkt i Uppsala då jag bor där.

Permalänk
Skrivet av Teicaus:

Har faktiskt en precis lika dan och batteriet/laddaren skulle behövas bytas. Jag skulle kunna ta allt men är för tillfället bortrest tills den 16 augusti. Om du kan hålla grejerna tills dess så är det ingen tvekan att jag tar dessa direkt i Uppsala då jag bor där.

Det låter bra! Jag håller laddare och batteri fram tills dess. Du kan betala valfri summa om allt fungerar då jag ej vet status på batteriet Ifall ingen är intresserad av resten kan du ta allt.

RAM-minnena behåller jag ifall ingen vill köpa dem.