"Vanliga hörlurar" för Gaming istället för Gaming headsets?

Permalänk
Avstängd

"Vanliga hörlurar" för Gaming istället för Gaming headsets?

Hej.

Köpte ett par Sennheiser GSP 300 direkt när de lanserades (c.a 999kr), de var väll en OK uppgradering ifrån Razer smäcket man hade innan, men det var ju ingen WoW upplevelse direkt ändå.

Nu när det har gått ett tag så känner jag mig bara mer och mer besviken på lurarna, första sommaren nu blev riktigt jobbig med slutna lurar, blev för varmt och komforten som jag först tyckte var bra på lurarna tycker jag nu är småjobbig, dom börjar kännas irriterande samt så har man vant sig vid den eventuellt lilla ljudförbättringen som man fick initialt med lurarna (kan ha varit placebo).

Så Nufunderar jag igen på nya lurar, men den här gången är min tanke att helt gå ifrån gaming headseten helt och köpa ett par vanliga lurar istället och sen köpa in en separat Mic istället.

Frågan är då vilka lurar passar för Gaming? de ska användas till 99% spel och 1% annan media såsom filmer/musik etc.

Behöver helt klart tips här, även om jag hellre satsar pengar på nya grafikkort, fler SSDer och mer RAM minne så skulle jag rent teoretiskt vid en impulsköpardag säkert kunna sträcka mig upp emot 2000-2500 kr bara för att få det här "problemet" ur världen en gång för alla. Jag känner väll att det är lika bra att investera i något riktigt istället för att slänga pengar på något sketet gamingheadset som man ändå är missnöjd med och byter ut var 1-2 år.

Har försökt researcha ämnet på nätet men alla review siter och videoproducenter på Youtube känns mer eller mindre köpta, man får absolut känslan att det mesta som ligger ute för att "hjälpa" konsumenten är ren smäck för att trycka på en produkter som de själva är sponsrade av.

Alternativet är kanske att kliva in på Audiotechnicas dyraste Gaming Headset eller Sennheisers, men det känns som om man får mer för pengarna om man köper ett non gaming headset i den prisklassen?

Skitsvårt ämne det här för någon som inte är insatt, allt jag vet är att jag inte vill slänga 1000kr/år på gamingheadsets som jag ändå blir missnöjd med.

Hjälp.

Permalänk
Medlem

Själv sitter jag med ett par AKG K612 Pro som används både till musik, filmklipp och spel. Dvs ett par studioinspirerade öppna hifi-lurar som går för dryga tusenlappen. De sitter bekvämt och luftigt, samtidigt som de har bra ljudåtergivning av hela frekvensbandet och tydlig stereoseparation så man kan lokalisera varifrån ljudet kommer ifrån.

Absolut kan du få ännu bättre ljudlokalisering med surround-lurar, eller bättre ljud överlag med bättre hifi-lurar, men jag har aldrig förstått grejen med gaming-lurar. Ett par bra hörlurar kan återge allt ljud, inklusive spelljud. Snarare känns det som att gaming-märkta prylar är överprisade i jämförelse

Sen går det ju att köra antingen en bordsmic eller typ modmic att komplettera med för att få ett bra headset

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Jag har spelat med sennheiser och alltid varit extremt nöjd. Spelade många, många år med HD-595 till exempel. Nu använder jag Philips Fidelio X2 och är också väldigt nöjd. Alla lurar jag använt senaste 10 åren har varit öppna, ljudet är helt klart mer passande för spel med öppna hörlurar enligt mig, det finns mer rymd helt enkelt.

Mitt tips skulle då vara t ex om du hittar ett bra pris på ett par X2 alternativt en passande i sennheisers hd-serie https://www.komplett.se/product/906172/tv-ljud-bild/horlurar/...

Och för guds skull, köp inte surround-hörlurar eller liknande, helt jävla värdelös när det kommer till spel. Svårt att veta vad du spelar men om du är som mig extremt beroende av ljudet i spel som t ex cs så är det värt varenda krona, ljud i liknande spel är säkert 30% av all information du får.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Jag har spelat med sennheiser och alltid varit extremt nöjd. Spelade många, många år med HD-595 till exempel. Nu använder jag Philips Fidelio X2 och är också väldigt nöjd. Alla lurar jag använt senaste 10 åren har varit öppna, ljudet är helt klart mer passande för spel med öppna hörlurar enligt mig, det finns mer rymd helt enkelt.

Mitt tips skulle då vara t ex om du hittar ett bra pris på ett par X2 alternativt en passande i sennheisers hd-serie https://www.komplett.se/product/906172/tv-ljud-bild/horlurar/...

Och för guds skull, köp inte surround-hörlurar eller liknande, helt jävla värdelös när det kommer till spel. Svårt att veta vad du spelar men om du är som mig extremt beroende av ljudet i spel som t ex cs så är det värt varenda krona, ljud i liknande spel är säkert 30% av all information du får.

Jag har bara använt slutna hörlurar, men börjar nu se mig om efter någon annan konstruktion. Hur fungerar det med halvöppna/öppna när det gäller ljudläckage till mikrofon/övriga delar av rummet? Jag vet att öppna varianter läcker mer, men jag funderar mer på hur mycket det kan tänkas störa Skype via mikrofonen eller andra människor i min lägenhet. Som exempel är det ju vanligt att folk som spelar med mikrofon + högtalare blir ombedda att sänka volymen markant pga det eko som uppstår för övriga i röstchatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Jag har bara använt slutna hörlurar, men börjar nu se mig om efter någon annan konstruktion. Hur fungerar det med halvöppna/öppna när det gäller ljudläckage till mikrofon/övriga delar av rummet? Jag vet att öppna varianter läcker mer, men jag funderar mer på hur mycket det kan tänkas störa Skype via mikrofonen eller andra människor i min lägenhet. Som exempel är det ju vanligt att folk som spelar med mikrofon + högtalare blir ombedda att sänka volymen markant pga det eko som uppstår för övriga i röstchatten.

Det finns ju headset med öppen konstruktion, så det kan ju inte vara så illa. Öppna lurar läcker absolut ljud utåt och även inåt, men det är ju långt ifrån som att ha högtalare i rummet.

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk

Jag har ett par Sennheiser HD 650 som jag kör rätt in i moderkort (low and behold) och tycker det fungerar ok, inte lika bra som med rörförstärkaren i vardagsrummet självklart, men fullt tillräckligt dom pang pang-spelen jag kör. Till detta använder jag en Antlion-mick.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom

Permalänk
Medlem

Jag kör på ett par gamla AKG k400 som är öppna hifilurar. Har en mic på skrivbordet och aldrig hört någon påpeka att det skulle höras från lurarna. Öppna lurar är ju också rätt bra om man ska vara närvarande för saker som händer i hemmer, typ sambo som kommer hem eller så

Nu spekulerar jag bara men har fått för mig att man får mer soundstage för pengarna om man kör på öppna lurar, stängda lurar som levererar samma soundstage kostar mer. Sen brukar ju öppna lurar vara lite mer basfattiga än stängda vilket kan vara en nackdel för en del.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Jag har spelat med sennheiser och alltid varit extremt nöjd. Spelade många, många år med HD-595 till exempel. Nu använder jag Philips Fidelio X2 och är också väldigt nöjd. Alla lurar jag använt senaste 10 åren har varit öppna, ljudet är helt klart mer passande för spel med öppna hörlurar enligt mig, det finns mer rymd helt enkelt.

Mitt tips skulle då vara t ex om du hittar ett bra pris på ett par X2 alternativt en passande i sennheisers hd-serie https://www.komplett.se/product/906172/tv-ljud-bild/horlurar/...

Och för guds skull, köp inte surround-hörlurar eller liknande, helt jävla värdelös när det kommer till spel. Svårt att veta vad du spelar men om du är som mig extremt beroende av ljudet i spel som t ex cs så är det värt varenda krona, ljud i liknande spel är säkert 30% av all information du får.

Varför så anti surround? Jag kör själv med Steelseries 800 lurar sen länge och jag skulle aldrig byta bort 7.1. Fick ett enormt övertag i alla sorters FPS spel som stödjer surround (skillnaden i PUBG o BF1 var enorm).

Permalänk
Medlem

Köpte precis ett par Beyerdynamic Custom One Pro Plus https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3088946 och är hittils nöjd med dem. Velar fortfarande om jag ska köpa ett par X2...

Edit: I mitt tycke så är ljudet i ett par "7.1"-lurar sjukt oprecis och otydligt, vissa av dem känns som de bara lägger till något slags eko. Har testat flera olika "gaming-lurar" men gillade dem inte alls och kör hellre ett par bra stereolurar alla dagar i veckan.

Permalänk
Medlem

Jag kan verkligen slå ett slag för Beyerdynamic DT990 som jag tror jag ägt sedan 2014. Utan att blinka - bästa lurarna för gaming, TS/Skype, film och inte minst musik i min personliga mening. Just DT990 kommer i tre olika varianter med olika motstånd. Själv kör jag 250 ohm vilket gör dem något svårdrivna utan inbyggd förstärkare.

Fick för mig att prova gaming lurar och har provat diverse lurar från Q-pad, Razer och Steelseries utan att bli särskilld imponerad på varken byggkvalitet eller komfort.

På sidan kör jag micen Blue Yeti.

Beyerdynamic DT990: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=18767
Blue Yeti: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=538210

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Skrivet av Otori:

Köpte precis ett par Beyerdynamic Custom One Pro Plus https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3088946 och är hittils nöjd med dem. Velar fortfarande om jag ska köpa ett par X2...

Edit: I mitt tycke så är ljudet i ett par "7.1"-lurar sjukt oprecis och otydligt, vissa av dem känns som de bara lägger till något slags eko. Har testat flera olika "gaming-lurar" men gillade dem inte alls och kör hellre ett par bra stereolurar alla dagar i veckan.

Jag upplever samma sak, har du ett par riktigt bra vanliga lurar så upplever jag mig höra mer detaljer än med surroundlurar och billigare lurar.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom

Permalänk
Medlem
Skrivet av WorriedElk:

Varför så anti surround? Jag kör själv med Steelseries 800 lurar sen länge och jag skulle aldrig byta bort 7.1. Fick ett enormt övertag i alla sorters FPS spel som stödjer surround (skillnaden i PUBG o BF1 var enorm).

Förvisso, men nu är ju just dom lurarna virtuellt 7.1 ljud och det kan man skapa med vilka vanliga stereo lurar som helst. Och majoriteten av dagens spel gör redan det, bf1, csgo, pubg osv. osv. Nemas problemas att höra precis vart allt händer med mina PC360.

Hade det varit riktiga 7.1 lurar så visst, då kan man argumentera om det.
Men du sitter ju på vanliga stereo lurar hur som.

Sen att burken man får med lurarna kanske mixar ljudet på ett sådant sätt att de gör det enklare eller överdriver så man kan avgöra riktning på ljud lättare är en helt annan sak. Men det ändrar inte det faktum att det är helt vanliga 110% stereo lurar med fancy låda/mjukvara som fixar resten.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

Förvisso, men nu är ju just dom lurarna virtuellt 7.1 ljud och det kan man skapa med vilka vanliga stereo lurar som helst. Och majoriteten av dagens spel gör redan det, bf1, csgo, pubg osv. osv. Nemas problemas att höra precis vart allt händer med mina PC360.

Hade det varit riktiga 7.1 lurar så visst, då kan man argumentera om det.
Men du sitter ju på vanliga stereo lurar hur som.

Sen att burken man får med lurarna kanske mixar ljudet på ett sådant sätt att de gör det enklare eller överdriver så man kan avgöra riktning på ljud lättare är en helt annan sak. Men det ändrar inte det faktum att det är helt vanliga 110% stereo lurar med fancy låda/mjukvara som fixar resten.

Då missuppfattade jag dig, jag trodde du med surround som helhet oavsett hur det skapas.
Aldrig testat "riktiga" 7.1 lurar så kan ej uttala mig om det, men skulle som sagt aldrig välja bort surround och sker det via mjukvara hade jag helt klart köpt till ett bra 7.1 ljudkort om jag ändå lägger pengar på bra hörlurar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Så Nufunderar jag igen på nya lurar

Ska "skrälla" till och rekommendera något som inte kostar så mycket.
Komplettera med modmic eller någon Yeti.

http://www.samsontech.com/samson/products/headphones/sr-serie...

https://www.bax-shop.se/studiohorlurar/samson-sr850-studiohor...

Låt inte priset skrämma dig, ljudmässigt är dessa enligt mig i en betydligt högre klass än ett par HyperX Cloud.
Cloud har dock bättre byggkvalité och tillbehör, vilket dessa saknar.

Låter det skit, enligt dig, så har du iaf inte lagt för mycket pengar.

Personligen älskar jag att prova hörlurar, särskilt "billigt skit", som imponerar.
Mycket roligare än att köpa ett par dyra "som alla andra gillar" för helt onödiga extra pengar.

Är det någon som har fler tips på billiga men roliga/bra lurar?

Permalänk
Avstängd

Tack för alla svar!

Philips Fidelio X2 ser ju onekligen intressant ut, har kollat på lite recensioner på dom och det är ju genomgående bra, någon som kör dom för gaming och kan säga hur komforten känns efter 3-4 timmars spelande? Finns iaf tydligen för 2200 på netonnett

Hittade även de här som som ligger i ungefär samma prisklass (2600kr), kanske kan passa för gaming AKG K712

Eller kanske Sennheiser HD600 för 2800 Kr.

Skillnaden mellan 2200 kr upp till HD600 för 2800 kr är ju inte så stor.

Men X2 har Impedans 30 ohm och AKGn 62 ohm och HD600 har 300 ohm, hur mycket orkar ett moderkort driva? Just nu med gsp 300 som är 19 ohm så får jag Ok/Relativt Hög volym samt tryck om jag maxar volymen helt men inte mer än så.

Permalänk
Medlem

X2 går att driva utan större kraft från den integrerade förstärkaren i datorn. Jag personligen använder X2 och ett lite bättre ljudkort STX II och detta fungerar väldigt bra ihop.

Återigen vill jag poängtera från en tävlingssynpunkt att surround är värdelöst, alldeles för mycket lull-lull och det återger inte positioner lika exakt i spelen som jag spelar.

X2 är roligare att lyssna på, HD600 är mer analytiska dock inte lika analytiska som HD650. AKG kan jag inte uttala mig om men ska vara åt det ljusare hållet än X2 som är mer lekfulla (läs inte helt ofärgade).

EDIT:
Har haft både HD600 och har som sagt X2 nu och båda dessa har jag kunna ha i måååååånga timmar i sträck, 10+.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Skulle säga att X2 och HD600/650 är rätt dåliga för spelande. AKG K701,k702 eller ADH700X är bättre om du vill ha bra "roomfeel"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Philips Fidelio X2 ser ju onekligen intressant ut, har kollat på lite recensioner på dom och det är ju genomgående bra, någon som kör dom för gaming och kan säga hur komforten känns efter 3-4 timmars spelande? Finns iaf tydligen för 2200 på netonnett

Du ska då absolut inte betala några 2200:- för dem... Inte för att det är fel på dem, men för att det priset är fel. Jag gav en tusenlapp för mina på Elgiganten, så, vänta tills priset är rätt, de brukar sälja på kampanj "rätt regelbundet".

Jag har spelat relativt lite med mina, inte för att de inte duger, utan snarare för att jag tycker de är olämpliga till spel. De har väldigt lågt "tryck" över öronen så varje gång man rör sig det minsta, flyttar de sig. Säkert en vanesak. Utan tvekan mina favoritlurar för film, och musik, men till spel kör jag ett headset, Qpad QH-85, eller Koss DJ200 Pro, med M50 pads, beroende på om jag vill ha en öppen eller sluten lur.

Jag vet inte hur det är med lurar som tillverkas nu, men ett tag hade de problem med folieringen av kanten precis innanför padsen, vilket gav dem en silverblank yta, som såg ut som en repa, på en del lurar sitter padsen dåligt fast, så de började klistra dem, och en del har haft bekymmer med att bandet över huvudet "knarrar". Jag bytte mina 3 gånger innan jag hittade ett par som inte hade folieringsproblemet, men knarrat har inget av mina par gjort. Jag är sjukt nöjd med mina X2'or, men som sagt, jag skulle kanske inte rekommendera dem till just spel.
Och, för att köra med någon sorts full disclosure, jag använder en lågbudget hörlursförstärkare. (Pocket Amp 2 – Version 2) Alltid. Datorn hade säkert klarat av att driva dem, man jag gillar ljudbilden, och det faktumet att jag har en analog volymkontroll vid fingerspetsarna. Byter jag hörlur, gör jag det genom att koppla ur stickproppen förstärkaren, och koppla in den andra hörluren.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Ett tips till dig TS är att titta i den här tråden, extremt många hörlurar som är testade och personen sitter på kunskap både inom spel och annat. Ta en titt! https://www.head-fi.org/f/threads/mad-lust-envys-headphone-ga...

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Avstängd

Det blir ett par Fidelio X2, kanske inte perfekt för gaming men det är kampanj på El-Giganten just nu, 990 :-

Åker och hämtar dom efter jobbet

Edit : låter ju inte så dumt ändå :

https://www.head-fi.org

The X2 for gaming purposes is fantastic. The improved clarity over the X1 is noticeable from the onset. Less bass bloat that doesn't creep up on the mids the way they did on the X1, while still retaining an excellent amount of bass and immersion.

The soundstage is both very good at width and depth. It's no Q701 or AD700, but it is certainly amongst the best all rounders for gaming due to excellent clarity, immersion, and positional cues.

The X2 pairs up incredibly well with virtual surround. I tested the X2 with both Dolby Headphone and THX tru Studio, to excellent effect. While the X2 already had a very good stereo soundstage, virtual surround really kicks the X2's soundtage into overdrive. Spacious, accurate, and out of the head. Not much more can be said, except, the X2 will make many gamers very happy. If you want a headphone for all forms of gaming, look no further.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Det blir ett par Fidelio X2, kanske inte perfekt för gaming men det är kampanj på El-Giganten just nu, 990 :-

Är jag synsk, eller vad...

Skrivet av -=Mr_B=-:

Du ska då absolut inte betala några 2200:- för dem... Inte för att det är fel på dem, men för att det priset är fel. Jag gav en tusenlapp för mina på Elgiganten, så, vänta tills priset är rätt, de brukar sälja på kampanj "rätt regelbundet".

Det är ett par bra lurar, som jag skrev tidigare, men jag använder inte dem till just spel, för att jag hela tiden har en känsla av att de ska "trilla av". Kan man ta sig förbi det, kommer de fungera fantastiskt för spel med.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=Mr_B=-:

Är jag synsk, eller vad...

Haha yes! absolut Synsk!

Nu är jag hemma, helnöjd hittils, har inte kunnat slita mig ifrån lyssna på musik ännu, så har inte testat gaming ännu, men shit vilken skillnad kan inte sluta lyssna...

Moderkortet drar runt dom här relativt bra också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Nu är jag hemma, helnöjd hittils, har inte kunnat slita mig ifrån lyssna på musik ännu, så har inte testat gaming ännu, men shit vilken skillnad kan inte sluta lyssna...

Jag vet inte om "inspelning" är en faktiskt faktor, eller om man bara vänjer sig, men efter ett par hundra timmar låter de bättre.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag vet inte om "inspelning" är en faktiskt faktor, eller om man bara vänjer sig, men efter ett par hundra timmar låter de bättre.

Ok, de kommer nog bli inspelade ganska snabbt

Körde lite spel nu, Squad och Dirt Rally, funkade riktigt riktigt bra, får även bra volym och tryck i spelen, trodde jag skulle behöva investera i en billigare DAC typ Nuforce Udac 3 men det känns nästan onödigt. Jag ligger iofs på max volym och det är riktigt på gränsen att man skulle vilja kunna trycka på lite till.

Blir att åka in till stan imorgon och köpa en mod mic, man känner sig lite "naken" utan micen. Även skönt att vara tillbaka på "öppna" lurar, känns mycket bättre för komforten.

Permalänk
Medlem

Tack för tipset om Elgigantens pris på Fidelio X2. Var ju inte ensam om att ha bokat ett par. Var en som gick ut med ett par när jag gick in u butiken och den framför hämtade också ut ett par.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Var in till stan idag igen, köpte Mod Mic 4 (kollade på ett ljudtest och 4 har lika bra ljudupptagning som 5an).

Sen så råkade jag snubbla på en HiFi butik, gick in och kollade vilka DACar de hade runt tusingen, de hade i princip bara Audioquest Dragonfly Serien, köpte dock Black versionen för en tusing. Min första DAC så kan inte säga så mycket om den, men nu har man Volym iaf.

Så totalen på mitt hemmabygge till Gaming Headset blev :

Philips Fidelio X2 - 990 Kr
Mod Mic 4 - 595 Kr
Audioquest Dragonfly Black - 948 Kr
---------------
Total 2533 :-

Får se när man kommer igång med gamingen bara, sitter mest och lyssnar på musik nu haha

Permalänk
Medlem

Beställde precis en V-moda Boompro till mina X2, skönt slippa massa sladdar.
http://m.djservice.se/artikel/v-moda-boompro-microphone-cable...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Philips Fidelio X2 is the shit för gaming. Alla andra lurar som folk har rekommenderat är inte på långa vägar lika bra om man ska höra fotsteg. Bäst tycker jag dock akg 701/702 är.

X2 är grymma för den mesta sortens av musik också.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av Otori:

Beställde precis en V-moda Boompro till mina X2, skönt slippa massa sladdar.
http://m.djservice.se/artikel/v-moda-boompro-microphone-cable...

Skickades från m.sweclockers.com

Du kommer inte bli besviken. Jag använder själv en V-moda Boompro till mina X2 och är riktigt nöjd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Otori:

Beställde precis en V-moda Boompro till mina X2, skönt slippa massa sladdar.

Cool. Synd de har det där klippet mitt på. Hade man fått den utan, hade det varit ett köp. Jag styr mic, volym, mute osv från datorn, inte på någon klump mitt på sladden, den är bara i vägen.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.