AMD Ryzen Threadripper 1950X och 1920X får svenska priser

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RVX:

Trist. Kanske finns andra tyska återförsäljare som ligger lågt i pris...
Ska göra lite research, visar det sig att jag kan spara ex 1-2k på ett helt system genom att köpa allt från samma återförsäljare och inte fler olika så går jag nog ifrån svenska återförsäljare den här gången.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag hade tjänat 2000kr +- på mindfactory, men ja det verkar som om det hade varit en bra affärsidé med att starta upp företag som tillhandahåller produkter till tyska priser till alla länder i EU och sedan när byråkraterna upptäcker dom så lägger man ner och startar upp ett nytt igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bassen87:

Jag tjänade 2000kr +- på mindfactory, men ja det verkar som om det hade varit en bra affärsidé med att starta upp företag som tillhandahåller produkter till tyska priser till alla länder i EU och sedan när byråkraterna upptäcker dom så lägger man ner och startar upp ett nytt igen

Ja jag gjorde en lättare kalkylering på ett M-ITX ryzen system och kom fram till att att jag skulle spara som du, över 2000:-
Surt om man inte kan ta del av det, ska leta runt efter engelska och tyska återförsäljare, fått en del tips i tidigare trådar. Bara att fortsätta leta

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X