Rösta fram Månadens Galleri! (augusti 2017)

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Rösta fram Månadens Galleri! (augusti 2017)

Hej alla SweClockare!

Ny omgång av Månadens Galleri!

Det var mycket fina gallerier som postats de senaste två månaderna, denna gång är det sex stycken nominerade gallerier. Det är nu upp till er att rösta fram de tre vinnarna. För er som missat så är detta en tävling vi kör varannan månad tillsammans med SweClockers där jag nominerar ett antal gallerier som sticker ut ur mängden som ni sedan får rösta på. De tre gallerier med flest röster kammar hem fina priser från oss på Corsair samt utmärkelsen Månadens Galleri.

Omröstningen pågår i en vecka. Notera att man får rösta på fler än ett bidrag.

Tävlingsvinster.

Nominerade
(2017-06-29 - 2017-08-07)

Måla om GTX 1080 av @anon176726

CuZn av @Faggan

Iris av @timpelay

CNC-router av @Brodholm

Ett TYST tangentbord av @anon257891

Crash av @Hannes

Permalänk
Medlem

3st RIKTIGT bra byggen denna månad.

Röstade på "CNC router" på grund av den imponerande mängd kunskap som krävs för att faktiskt bygga en fungerande CNC fräs, informativt och intressant galleri samt att slutresultat inte överhuvudtaget påskiner att maskinen är hemmahackad.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Inaktiv

Tack för nomineringen

Min röst går (självklart) till @Brodholm s "CNC-Router" som är given vinnare denna månaden!

Permalänk
Inaktiv

@Corsair Johan: Jag tycker att den som får minst röster borde få ett stort tröstpris. 😇

Permalänk
Medlem

känns på något sätt orättvist mot de andra bidragen att behöva tävla mot CNC Routern

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem

kan man rösa på annat än CNCn?!:)

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelle:

kan man rösa på annat än CNCn?!:)

Ja, över 50 pers har redan gjort det...

Permalänk
Medlem

Jag röstade på anon257891's tangentbord, Brodholm's CNC och Timpelay's Iris.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bygga en egen CNC-router...för att sedan fräsa till ett scratchbygge. Känner spontat att den ingenjörskunskap man måste besitta för att få allt att lira är hästlängder före alla pc-byggen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzeww:

Jag röstade på anon257891's tangentbord, Brodholm's CNC och Timpelay's Iris.

Skickades från m.sweclockers.com

Vadå fick du flera röster? Eller flera konton?

Permalänk
Medlem

@Falcon: Alla har flera röster

Skrivet av Corsair Johan:

Omröstningen pågår i en vecka. Notera att man får rösta på fler än ett bidrag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av loodee:

@Falcon: Alla har flera röster

ah, i see. Missade det.

Permalänk
Medlem

Som tangentbordsnörd kan jag inte annat än rösta på @anon257891s utomordentliga bygge!

Permalänk
Medlem

Vinnaren den här månaden är givetvis klar redan på förhand.
Men jag kan tycka och har alltid tyckt att rent generellt borde proffsmoddarna och entusiasterna ligga i två olika kategorier och inte tävla mot varandra. Ofta blir det lite Ferrari vs. Lada över det hela.
Just det här bygget med att bygga en CNC-fräs är dock svårdefinierat vilken grupp det skulle ingå i. Haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Proffsmoddare

Lycka till alla och stort tack för nominering!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Proffsmoddare

Tack för nomineringen! Kul att se lite mer än bara moddar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

iris och CNC får min röst! iris är så fruktansvärt snygg och det är ännu snyggare i verkligheten!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Oj vad svårt det var denna gång! Riktigt bra alltihopa!

Permalänk
Proffsmoddare

Iris och CNC router ftw.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av anon176726:

@Corsair Johan: Jag tycker att den som får minst röster borde få ett stort tröstpris. 😇

Håller med! Men egentligen ett pris nog att få vara med bland dessa gallerier. Tackar ödmjukast!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Roligt att se så mycket positiva kommentarer! Lycka till alla som är nominerade!