SweClockers firar skolstarten med gratis annonsering i Marknad

Permalänk
Melding Plague

SweClockers firar skolstarten med gratis annonsering i Marknad

Som det gamla ordspråket säger; efter sommar kommer skolgång. För att hjälpa teknikälskande studenter på traven bjuder SweClockers under hela helgen på gratis annonsering.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Damn, dags att sälja lite chassin och annat jag har legande.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Tack för detta

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Självklart har man lagt ut fyra annonser i augusti.

Permalänk
Avstängd

Jag som precis tänkte slänga en 980 TI med ek vattenblock + 3770k med mobo och 32 gig ram

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Jag som precis tänkte slänga en 980 TI med ek vattenblock + 3770k med mobo och 32 gig ram

Slänga? Jag bjuder en trisslott. Du står för frakten.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Slänga? Jag bjuder en trisslott. Du står för frakten.

Bjuder bättre, en Trisslott samt frakten

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Bjuder bättre, en Trisslott samt frakten

Jag höjer med en bulle!

Undra om det är tid att nu lägga upp allt man har samlat på sig kanske, finns ju en del att sälja runt hemmet.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ClintBeastwood:

Slänga? Jag bjuder en trisslott. Du står för frakten.

hehe, hämta upp det på plats är enda sättet, orka packa och skit, fattar inte hur folk orkar sälja gammalt skit.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

hehe, hämta upp det på plats är enda sättet, orka packa och skit, fattar inte hur folk orkar sälja gammalt skit.

Är GTX 980TI skit?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Skrivet av CyberVillain:

hehe, hämta upp det på plats är enda sättet, orka packa och skit, fattar inte hur folk orkar sälja gammalt skit.

Du kan nog utan större problem få runt 4-5 lök för rubbet.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Jag som precis tänkte slänga en 980 TI med ek vattenblock + 3770k med mobo och 32 gig ram

hehe kan hämta i helgen Står för pizza också

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Jag som precis tänkte slänga en 980 TI med ek vattenblock + 3770k med mobo och 32 gig ram

Skrivet av ClintBeastwood:

Slänga? Jag bjuder en trisslott. Du står för frakten.

Skrivet av Cenorida:

Bjuder bättre, en Trisslott samt frakten

Skrivet av Elghinnarisa:

Jag höjer med en bulle!

Undra om det är tid att nu lägga upp allt man har samlat på sig kanske, finns ju en del att sälja runt hemmet.

Skrivet av Rasse12345:

Du kan nog utan större problem få runt 4-5 lök för rubbet.

Skrivet av MsSmith:

hehe kan hämta i helgen Står för pizza också

Jag är ganska säker på att @CyberVillain menade slänga upp prylarna på marknaden.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Jag är ganska säker på att @CyberVillain menade slänga upp prylarna på marknaden.

Offtopic men försök tänka dig att man har dåligt med pengar och grafikkortet pajar. Man ger en okänd person på t.ex Sweclockers en trisslott för ett gammalt grafikkort och personen vinner 25 lök i månaden i 25 år. Man hade nog blivit en såndär som bara tittar in i en vägg och gungar fram och tillbaka..

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Jag är ganska säker på att @CyberVillain menade slänga upp prylarna på marknaden.

Det är fredag, don't ruin it!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Icte:

Jag är ganska säker på att @CyberVillain menade slänga upp prylarna på marknaden.

Faktiskt inte jag orkar oftast inte bemöda mig sälja datorprylar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@CyberVillain: Då måste du vara en av dessa personligheter

1: Mannen som skiter pengar. (D v s tjänar så mycket pengar så det kvittar)
2: Mannen som äter nudlar, och har garderoben full med datorhårdvara.
3: Mannen som äter o bor bra, men kunde ätit bättre och gjort lite roligare saker för pengarna.
4: ..............
5: ..............

/Ontopic

Nu kommer alla seriösa annonser/köpare/säljare drunkna i marknaden. Tycker det är både bra o dåligt med gratis annonsering i marknaden. Men övervägande dåligt faktiskt.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Nu kommer alla seriösa annonser/köpare/säljare drunkna i marknaden. Tycker det är både bra o dåligt med gratis annonsering i marknaden. Men övervägande dåligt faktiskt.

Sweclockers borde kanske gå ut med det några dagar i förväg så folk inte lägger upp en annons för att någon dag senare få den dränkt bland 100 andra annonser.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skog1s:

@CyberVillain: Då måste du vara en av dessa personligheter

1: Mannen som skiter pengar. (D v s tjänar så mycket pengar så det kvittar)
2: Mannen som äter nudlar, och har garderoben full med datorhårdvara.
3: Mannen som äter o bor bra, men kunde ätit bättre och gjort lite roligare saker för pengarna.
4: ..............
5: ..............

/Ontopic

Nu kommer alla seriösa annonser/köpare/säljare drunkna i marknaden. Tycker det är både bra o dåligt med gratis annonsering i marknaden. Men övervägande dåligt faktiskt.

haha, trött på folk som ränner, folk som ringer och kallpratar om datorprylar osv.. och så erbjuder de några hundringar för skiten, inte värt jobbet

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av ClintBeastwood:

Sweclockers borde kanske gå ut med det några dagar i förväg så folk inte lägger upp en annons för att någon dag senare få den dränkt bland 100 andra annonser.

Kan bara hålla med, tråkigt för dem som betalat o lagt ut innan helgen, det brukar bli en himla röra i marknaden när de gör dessa, om än uppskattade kampanjer. Hamnade själv där en gång för något år sedan och tog lärdom av det
Jag tycker samtidigt att det är trevligt att de bjuder på detta, men lite mer "heads Up" någon vecka innan hade varit bra, då det tenderar bli lite #loppis

men inget ont i det när "One mans Garbage, is another mans Treasure"
nu skall jag till marknaden o kolla deals...

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Passar perfekt jag som pratade med en kompis tidigare i veckan om det här kanske var bästa stället att annonsera mina gamla prylar

Permalänk

Jag är faktiskt glad att jag hann sälja en del prylar innan detta, det känns som att man får mindre för grejerna när marknaden svämmar över så här.

Kul att buda på diverse bra-att-ha-krimskrams dock, min fru kommer hata mig nästa vecka...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Jag hade inte skrivit tillräckligt många inlägg i forumet

Visa signatur

Säljer duschdraperier och testar produkter för det mesta...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nyhet:

till och med måndag klockan 12:00

Klockan är 12:34

Permalänk

Bli lite trött på att folk lägger upp annonser och man budar, sedan tas annonsen bort utan ett ljud från säljaren. Händer rätt ofta när det är gratis att annonsera. Om man inte är nöjd med buden kan man ju säga det istället...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S