Tre vinner sluten vattenkylare från Be Quiet

Permalänk
Melding Plague

Tre vinner sluten vattenkylare från Be Quiet

För en tid sedan fick SweClockers medlemmar i uppdrag att ta fram en snärtig slogan för Be Quiets senaste vattenkylare Silent Loop 360 mm. Nu har juryn utsett tre vinnare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna, tyckte dock tvåan var solklar etta!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

*facepalm* om de där var de bästa som kom..

Men stort grattis till vinnarna!

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna. Riktigt fyndiga bidrag!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Måste nästan gråta blod. "...och stjärtljud." ????

Han hade varit klockren vinnare annars, om han bara fimpade slutet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ekorrism:

*facepalm* om de där var de bästa som kom..

Men stort grattis till vinnarna!

Då får du lov att skicka in något bättre och vinna nästa gång då

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Skrivet av trickeh2k:

Grattis till vinnarna, tyckte dock tvåan var solklar etta!

Håller med, 2an var bra högre kaliber än de andra två!

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Jag tror aldrig att jag kommer att vinna en slogantävling från Be Quiet. Tyskarna tycks ha svårt att förstå att det finns en viss språkbarriär som gör att ett engelskpråkigt företagsnamn med engelskspråkiga produktnamn får problem med slogans på svenska... i alla fall så länge produktnamnet måste vara med i sloganen.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Bara jag som fick känslan av att alla vinnarbidragens sista vers slutar med "endast tomten är vaken."?

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

Hade 3:an ersatt hjärtljud med spoltjut hade han varit bäst.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Vilken överraskning, har aldrig vunnit något innan

Stort tack till Juryn! Jag behövde verkligen både låda och kylning! Blir nog till att köpa ATX moderkort och CPU med, kör med microATX i ett litet chassi idag och det går rätt varmt med mitt 970. Ska bli sköj att bygga nytt!

Visa signatur

Är du snabbare än en gris? AnimalSpeeder ger dig svaret:
http://itunes.apple.com/se/app/animalspeeder/id551490974?l=en...

Permalänk
Medlem

Tack och nice, första gången jag någonsin vinner nåt bortsett från 50 spänn på triss haha.

Visa signatur

"Don't Fear The Reaper"[/color]

Permalänk

@trickeh2k: Jag tycker samma sak själv!

Stort tack för vinsten. Att jag blev tvåa och inte etta gör absolut ingenting då jag precis köpt en ny datorlåda, Corsair crystal 460. Alla andra delar har anlänt så nu blir det snart dags att bygga. Ryzen 1700, Gigabyte 1080 ti waterforce, Asus strix b350-f. Kylningen kommer att passa utmärkt.

Visa signatur

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers