Microsoft Surface 4 Pro eller bytes mot Gaming Dator

Permalänk
Medlem

Microsoft Surface 4 Pro eller bytes mot Gaming Dator

Har en Surface 4 Pro jag är väldigt nöjd med men nu känner ett sug för en stationär burk igen. Även mindre Gaming Laptop kan dock vara aktuellt. Låt förslagen hagla in

Datorn är några månader gammal men i väldigt fint skick utan märken eller repor.
TypeCover 4 är köpt för en dryg månad sedan på Inet, kvitto och kartong finns.
Saknar kartong till dator då den tycks försvunnit i en flytt, inte heller kvitto finns

Det är versionen med i5, 4gb ram och 128gb SSD, TypeCover 4

I bytesväg är jag intresserad av minst

  • core i5, K modell eller vanlig spelar mig ingen roll då jag inte sysslar med överklockning

  • GFX med minst 780 prestanda

  • 8 gb ram

  • minst 128 gb ssd + vanlig HDD

  • Windows 10

Självklart ska moderkort, nätagg och chassi ingå

Nedan är bonus om det ingår, om det ger mig ett bättre byte att skippa skärm och kringutristning är det mer aktuellt än att det följer med.

  • 24 tums skärm, gärna IPS - 60hz räcker för mina behov

  • Mekaniskt tangentbord (mxbrown helst, men mxred funkar också)

Tänker mig ett bytesvärde på 6000 kr, lägger inga pengar emellan och ser gärna att byte sker mellan 4 ögon för en smidig och trygg affär. Kan mötas upp halvvägs

Förbehåller mig rätten att behålla datorn om inga intressanta bud dyker upp, och har ingen brådska att göra ett byte utan väntar gärna på rätt dator än att nappa på första bästa

Finns i Vänersborg, fler bilder kan skickas, nås snabbast på sms eller citat här inne

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är du bara intresserad av byte? Eller säljer du den också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweetleaf:

Är du bara intresserad av byte? Eller säljer du den också?

Hej. Jo är priset rätt så är det en möjlighet.
Fick ett bud på 4500 kr via Blocket här i dagarna men kändes lite i underkant så avvaktar.
Mvh Robert

Permalänk

Tjena jag har en stationärdator dock amd fx6300 men kan släppa med skärm, 8 gb minne och ssd, bra nätagg och hyfsat grafikkort 7600,kan lägga lite cash emellan om det är intressant du kan alltid sälja mobo + cpu och köpa en intel och sätta in istället om du känner för det alt grafikkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av microsofter:

Tjena jag har en stationärdator dock amd fx6300 men kan släppa med skärm, 8 gb minne och ssd, bra nätagg och hyfsat grafikkort 7600,kan lägga lite cash emellan om det är intressant du kan alltid sälja mobo + cpu och köpa en intel och sätta in istället om du känner för det alt grafikkort.

Kan du länka sakerna på prisjakt typ så man ser vad exakt det är som ingår.
Mvh Robert

Permalänk
Skrivet av Sonaks:

Kan du länka sakerna på prisjakt typ så man ser vad exakt det är som ingår.
Mvh Robert

Jag är tyvärr inte hemma nu men kan länka det som kommer ihåg i huvudet:
1 Asus M5A97 R2.0
2 AMD FX-Series FX-6100
3. Sapphire Radeon HD7950 Vapor-X
4.Corsair Carbide 270R (Svart)
Bevaka pris
Har för mig att det är detta chassi
5. SSD 120 gm (märke kommer inte ihåg) vanliga hårddiskar för lagring 8 gb minne nätagg undrar jag om det inte också är corsair 550 watt bör det vara

tangentbord + mus steelseries + skärm (märke kommer inte ihåg)

Det är väl allt tror jag men kan kolla lite bättre när jag kommer hem till helgen.