Corsair link visar alla enheter förutom H100i v2?

Permalänk
Medlem

Corsair link visar alla enheter förutom H100i v2?

Hej.

Som rubriken lyder så märkte jag precis att, link visar alla mina enheter dvs psu, mobo, ram, hårddisk osv men inte kylningen dvs H100i v2 har sett att den tidigare varit aktiv då man haft möjlighet att kunna byta färg på Corsair loggan osv. Någon som möjligtvis har en lösning på detta mysterium?

Mvh Andy

Visa signatur

CPU: i9 9900k 5.1Ghz 1.325V LLC 6
GPU: Asus 1080 Ti Strix OC 2063Mhz
RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB 3200Mhz
Screen: Asus PG278Q | SC: SoundBlasterZ | 500GB | PSU: Corsair HX1200i | Case: Corsair 570X | Samsung 970 EVO | Motherboard: Asus Z390-F | Cooler: Corsair H150i

Permalänk
Visa signatur

8600k @ 4.6 h100i , Gigabyte GTX 3070, 16gb dd4 3200mhz, EVGA G2 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av shejtan:

Hej.

Som rubriken lyder så märkte jag precis att, link visar alla mina enheter dvs psu, mobo, ram, hårddisk osv men inte kylningen dvs H100i v2 har sett att den tidigare varit aktiv då man haft möjlighet att kunna byta färg på Corsair loggan osv. Någon som möjligtvis har en lösning på detta mysterium?

Mvh Andy

Annars prova dra ur usbsladd som går från mobo till pump den vinklade,när dator är igång och sedan plugga in igen.
Sen in i enheter på link och se om den vill att du ska reboota för att hitta enheter.
Prova reboot oavsett hjälper det inte då, testa att ändra i bios usb legacy från befintligt läge on/off. Är den på on, ändra till off o tvärtom.
Reboot igen
Lycka T

Skickades från m.sweclockers.com

EDIT:hittade en gammal tråd med liknande problem
#14918489

Visa signatur

Alienware Aurora