Sista rensningen / Flyttrensning möbler och annat i linköping

Permalänk
Medlem

Sista rensningen / Flyttrensning möbler och annat i linköping

Flyttrensning med avhämtning nu till helgen 16 och 17'e, lite oklart när vi är i lägenheten men efter lunch och framåt kvällen (inte för sent) skicka ett mail vid intresse, finns bilder på det mesta här " Bilder flyttrensning "
Något kan finnas i Norrköping men det mesta i Linköping,

Bud som gäller (inga byten, och säljes till ett pris som är bra för både säljare och köpare") Det vi inte får sålt skänker vi till stadsmissionen, alltid okej att lägga ett bud men extremt prutande går bort direkt så håll tråden ren, skicka ett PM. Eller komförbi och titta

Notera att jag har skrivit med nypriser för bekvämlighet, det är fortfarande bud som gäller

Möbler
IKEA Ingatorp utdragbart köksbord med 5stolar IKEA Ingolf ca 5500 nypris
IKEA Sängbord?
IKEA Malm Byrå 6 lådor nypris 1200:-
2st rullbara IKEA byrås
IKEA Ektorp 3-sits soffa (ny) med flera klädslar röd, grå och (eventuellt en vit) nypris ca 3300 + ~1000 per extra klädsel
Vardagsrumsbord
IKEA BILLY / OXBERG moddad (1 bred +1 smal bokhylla med glasdörrar) nypris ca 3700:-
IKEA BILLY / OXBERG moddad (1 bred bokhylla med glasdörrar) nypris ca 1500:-
TV Sony 40"? med 3d glasögon och något extra instickskort/digitalkort

Blandat

2st resväskor (hårda)
Barbie Midget väska med kläder och dockor (gammal)
Kylväska med kylklampar
8kg gammalt lego
2 fulla verktygslådor med lite blandat
H.C Andersen: Sagor och Berättelser band 1-7
Min skattkammare 1-10 + visboken
Vinyler, CD skivor osv blandade
HP Laptop med Windows 10 Home och utbytt mekanisk disk till en snabb Intel 120GB SSD (nyligen)
Konami LaserScope
Nintendo Zapper
Viewmaster enhet (halvtrasig) med massvis av 50tal's reels

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad är det för SSD?

Permalänk
Medlem

Kan man få en bild på lego't?

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem

Riktpris för TVn?
Riktpris för datorn?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markus Z:

Vad är det för SSD?

Det borde vara denna, säljs enbart med laptop'en https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1080279

Skrivet av Cuby:

Kan man få en bild på lego't?

Bild på lego upplagt här (filen heter lego.jpg) dubbelklicka för hela bilden Bilder flyttrensning

Skrivet av PlogarN97:

Riktpris för TVn?
Riktpris för datorn?
Skickades från m.sweclockers.com

Vad tror du om 1000:- för TV'n och 1000 för datorn (SSD'n sattes in för 6mån sedan och är knappt använd bara den kostade 1000:-)

Permalänk
Medlem

Uppdaterat ovanstående inlägg samt, även bud på detta

800kr Köksbord med stolar
600kr Malmbyrån
1500kr Hyllorna

Permalänk
Medlem

sålt Lego 500kr
Bud på lite andra saker som jag inte har hunnit uppdatera

Permalänk
Medlem

Var i linköping finns grejerna?

Tror vi gjorde affärer tidigare men i norrköping

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@PlogarN97: Jo känner igen nicket så mycket möjligt ,
Jag bor i norrköping så är det småsaker kan jag plocka med mig hit men möblerna finns i linköping Sturegatan/Vasastan så dom måste hämtas där . Laptop'en är nog redan i norrköping och tv'n kan vi få med oss hit , lyckas vi matcha när vi åker hem och det är på vägen kan vi nog till och med köra förbi och lämna av. Eller bor du i linköping så tar vi med oss laptopen dit

Permalänk
Medlem

Vad är det för modellnr på teven? Om det blir köp så ska jag förvisso ha den till mormor men alltid kul å veta 😉

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@PlogarN97: Ingen aning kan kolla när vi är i linköping imorgon eller om du vill komma förbi och titta direkt själv kör ett PM så får du mob å adress men vi är antagligen i lgh mellan 2 å 4. Annars återkommer jag imorgon med modellnr

Permalänk
Medlem

Sålda
TI Nsprire CX Cas 500:-
Köksgrupp 1500
Billy 1900
Malm 600
Lite diverse 400
Min skattkammare alla band + visboken
Verktygslåda 300
Lego 500

Kvar Bilder flyttrensning

Sony KDL 46" TV med 3dglasögon ngt comhem kort och bluray spelare http://www.trustedreviews.com/reviews/sony-kdl-46hx753 (TV_och bestå.jpg, TV1.jpg, TV2.jpg, Blandat2.JPG)
Laptop med Intel 520 Series 2.5" SSD 120Gb (laptop.jpg)
Ny IKEA Ektorp 3-sits soffa med flera klädslar röd, grå och vit nypris med 3 ~4000 (vardagsrum_soffaochannat.jpg, IMG_20170218_133904.jpg)
2st IKEA Bestå (TV_och bestå.jpg)
Massvis med köksgrejer, nexa osv (Blandat.jpg)
1 verktygslåda med lite annat (Blandat2.JPG)
Högtalare (Blandat2.jpg)
Högtalarkablar (kablar.jpg)
HC- Anderse sagor och berättelses (bok_seriehcandersensagoraberattelser.jpg)
Barbie (Blandat2.jpg, blandat_barbie1.jpg)
CD skivor och vinyler (media_cdskivor.jpg, media_vinyler.jpg)
Nintendo Konami Laserscope (nes_laser.jpg)
Nintendo Zapper (nes_pistol.jpg)
Takfläkt/Lampa (takfläkt.jpg)
Viewmaster med massa reels (viewmaster_1, 2, 3 osv .jpg)
Massa annat kika blandat och blandat2.jpg

På fredag är min bror där men vet inte riktigt när, absolut sista chansen och komma och kolla eller hämta är på lördag

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Vad är det för modellnr på teven? Om det blir köp så ska jag förvisso ha den till mormor men alltid kul å veta 😉

Skickades från m.sweclockers.com

Det är en http://www.trustedreviews.com/reviews/sony-kdl-46hx753 med tillköpta 3d glasögon och extra kort antar då att det är 46" inte 40" , samt en bluray spelare av okänt märke se inlägg ovanför för bilder

Dessa bilder är relevanta, länken finns i första inlägget eller föregående inlägg
TV_och bestå.jpg, TV1.jpg, TV2.jpg, Blandat2.JPG

Permalänk
Medlem

Laptop med Intel 520 Series 2.5" SSD 120Gb (laptop.jpg),pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ML50:

Laptop med Intel 520 Series 2.5" SSD 120Gb (laptop.jpg),pris?

Priside 1000 då bara SSD'n kostar 1000 idag och är knappt använd/ny , vi är nog i linköping runt 1 sen tömmer vi lgh'en laptop'en kommer sen att finnas i norrköping för avhämtning.

Permalänk
Medlem

Det måste vara en väldigt speciell SSD på 120Gb som kostar 1000kr,har du någon länk till den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ML50:

Det måste vara en väldigt speciell SSD på 120Gb som kostar 1000kr,har du någon länk till den?

Räcker det inte med modellnamnet/serie storlek som du redan har, samt länken till prisjakt några inlägg ovanför ditt. Ja jag ryckte priset väldigt snabbt därifrån då mycket skulle säljas samtidigt. Det känns dock orelevant då den inte säljs separat

vh

Permalänk
Medlem

Ok missade länken,hur som haver är jag inte intresserad.

Permalänk
Medlem

TV, alla möbler, köksredskap osv är nu sålt (typ nästan allt borta), laptop'en finns kvar.