Call of Duty: WWII får öppen beta på PC/Windows den 29 september

Permalänk
Melding Plague

Call of Duty: WWII får öppen beta på PC/Windows den 29 september

Tidigare under månaden avslutades den stängda betan för Call of Duty: WWII på konsol. Nu meddelar utvecklarna att det inom kort även blir en öppen beta för spelare på PC.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ska bli kul att testa även om jag har noll förhoppningar på cod nuförtiden.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Ännu ett mappack till Cod 4. Denna gång med ww2-tema!

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

Undrar när dom steppar upp med destruction osv likt battlefield serien. Inte mycket som har hänt med cod rent tekniskt sen cod 4.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk

spyr på folk som jämför cod med bf.
det är lite som att jämföra wow med lol

Permalänk

Spännande! Får se om PC Versionen blir lika grym som konsolversionen om inte bättre, man märkte ju bara vilken skillnad de va på Destiny 2 från konsol till PC

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk
Medlem

Har inte varit nån cod spelare innan, men man bli ju sugen på ww2 temat. Ska bli spännande o testa betan.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Kudos att Activision också hoppar på "Öppen beta"/"tidsbegränsat demo"-spåret!
Skall försöka ladda ner det och se hur det är.

Permalänk
Medlem

Jag har spelat varenda CoD spel sedan första kom ut 2003 och ända sedan Ghosts så har CoD verkligen svikit/blivit dåligt/tråkigt men nu för första gången på 4 år så ser detta intressant ut.

Det är ju självklart för att det är WWII och att man äntligen sliper framtids exo-suits.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Ser exakt ut som Cod 5 WaW? Högst ointressant.

Permalänk
Medlem

@Baxtex: När var CoD senast intressant?

Permalänk
Medlem

@kalleteodor: Två top spel i samma genre är inte konstigt att jämföra. Wow och lol dock. . . Båda cod och battlefield är väldigt mainstream och simpla spel vilket som.

Permalänk
Skrivet av Heymelon:

@Baxtex: När var CoD senast intressant?

Cod 2, samt första modern warfare

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem

Gäller den öppna betan singleplayer och multiplayer, eller endast multiplayer? Jag är endast intresserad av kampanjen i alla Call of Duty-spelen!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Är det klart om ww2 kommer köra med dedikerade servers när det släpps eller är det p2p som gäller fortfarande?