Trådlöst headset för PC/spel

Permalänk
Medlem

Fick mina G533 idag. Än så länge nöjd med dem. Ljudet var lite platt men drog upp basen så låter det riktigt nice

Väldigt sköna är de att ha på också, väldigt lätta (inte tunga). Trycker inte mina glasögon eller något sånt. Volymratten som är på vänster lur är dock på tok för känslig när man ska ta av sig lurarna, men man lär sig att undvika den, och när man vant sig vid den är den faktiskt ganska praktisk.

Sen återstår det att se hur bra batteriet är, samt byggkvalitén. Tycker dem känns väldigt plastiga när man håller i dem.

Nu har jag äntligen ett sladdlöst skrivbord iaf, vilket var mer eller mindre hela poängen.

(obs, städat innan bilden togs, lär sällan se ut så här)

Måste dock hitta någon ny mus så småningom. MX Master är väldigt tung att spela med. (Tangentbordet är Apple Magic Keyboard 2015, som funkar prima med Windows via Bluetooth)

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av Binky:

Alright, ja det blir såklart svårt att kontrollera då man inte kan se batterinivån någonstans. Hmm...
Det lutar nog lite åt Lucid Sounds headset för mig också, frågan är bara om man ska satsa på LS30 eller LS40.

Dem är precis likadana. Bara stereo eller 7.1 som skiljer.
Så det är upp till dig.

Personligen tycker jag fake 7.1 är värdelöst. Speciellt i headsets. Och säkerligen i ännu värre i bluetooth headset.

Skickades från m.sweclockers.com