Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195163:

51st som tycker det var ett bra inlägg. 43st av dessa användare kör en Prius för att minska växthuseffekten. Funny ha-ha or funny weird?

Eller så borde forumet byta namn till SweComedians

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av improwise:

Eller så borde forumet byta namn till SweComedians

Skickades från m.sweclockers.com

En person som fattade. Och dig känner jag (igen). Men erkänn att världen är rätt lustig, med eller utan folie.

Permalänk

Vågar vi gissa på att @anon284015 även tror på briljanta vetenskapliga undersökningar som chemtrails och att Bush gjorde 9/11?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxpudding:

Hur stort är ett "rätt stort tal?"

40 000 miljarder?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalaspuffar:

Vågar vi gissa på att @OldFatGamer även tror på briljanta vetenskapliga undersökningar som chemtrails och att Bush gjorde 9/11?

Är det inte så att de mer extrema åsikterna i denna tråd uttryckts av andra som att TS skulle sagt/tyckt/skrivit/ansett det utan att så kanske är fallet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av improwise:

Är det inte så att de mer extrema åsikterna i denna tråd uttryckts av andra som att TS skulle sagt/tyckt/skrivit/ansett det utan att så kanske är fallet?

Skickades från m.sweclockers.com

Lustigt nog har de flesta konspirationsteorier i denna tråd yttrats av andra än mig. Diskussionen spårade ur direkt när någon började svammla om inbillning, foliehattar och... flat earth. Nu har vi någon som tar upp 9/11 och chemtrails... Väldigt OT!

Jag har aldrig ens börjat med att ta upp "elöverkänsliga". Jag grundade mina farhågor på vetenskapliga tester som visat på mer indirekta, långsiktiga konsekvenser (inte bara från strålskyddsstiftelsen).
Har aldrig hävdat att jag är elöverkänslig. Isåfall skulle jag ju kunna avgöra med "kroppen" ifall min TV har Wifi igång eller ej.
Hade jag dessutom varit det hade jag ej kunnat jobba, jag är i en serverhall från och till någon gång i veckan plus att jag har en AP ovanför huvudet på jobbet som är många gånger mer effektiv än nå fjuttig hemmarouter. SÅ NEJ JAG ÄR INTE ELÖVERKÄNSLIG! Det är som att säga att rökning inte är farligt för att den som röker ej hostar av det. Jag har dessutom barn och forskningen visar på att barn skall vara extra känsliga, därför t.ex Frankrike har förbjudit det i förskolor och begränsat det i skolor!

Det går absolut inte att föra en saklig diskussion om sådant som triggar dagens smartphonezombier som saknar all förmåga att tänka kritiskt och "outside the box"...

Permalänk
Medlem

För egen del är elöverkänslighet ung samma sak som religion och att tro på Gud. Bevisen på att någon av dom existerar är vad jag vet obefintliga men ändå väljer många att tro på det. För egen del tror jag inte på något av dom och därmed inget jag förhåller mig till i vardagen, men samtidigt är jag medveten om att jag i båda fallen kan ha fel och då lär det förmodligen bli jobbigt framöver

Men på samma sätt som jag respekterar folks tro på Gud så respekterar jag folks tro på elöverkänslighet. Detta gäller så länge det inte kommer med en massa ytterligare krav på omgivningen, t.ex. förbön inför varje möte eller att allt som går på el ska stängas av. Sen ska det väl sägas att i de fåtal fall jag träffat någon IRL som sagt sig vara elöverkänslig så har jag ofta dragit slutsatsen att det finns en långt mer komplicerad problembild än bara detta. Men att utifrån det dra slutsatsen att alla som är tveksamma till elektriska fält därmed skulle vara knäppa i huvudet tycker jag är fel av många olika skäl. Ett av dom är att det i framtiden mycket väl kan visa sig att dom har rätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon284015:

Lustigt nog har de flesta konspirationsteorier i denna tråd yttrats av andra än mig.
[...]
Det går absolut inte att föra en saklig diskussion om sådant som triggar dagens smartphonezombier som saknar all förmåga att tänka kritiskt och "outside the box"...

Det är den kursiverade "flamebaiten" som gör att folk läser in att du är en konspirationsteoretiker.
"Alla har fel utom jag, jag har sett sanningen"

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

Det är den kursiverade "flamebaiten" som gör att folk läser in att du är en konspirationsteoretiker.
"Alla har fel utom jag, jag har sett sanningen"

Skickades från m.sweclockers.com

Vad i det är en konspirationsteori, annat än möjligtvis att TS ev har rätt då och smartphonetillverkarna har en hemlig konspiration om...ja, det säger jag inte

Permalänk
Medlem

Då har vi hittat en som är utan mobil. Trodde ett tag att det inte fanns i den vuxna delen av Sveriges befolkning. Frånsett en del undantag bland äldre.