Permalänk
Medlem

Strömsladd till Samsung XL2370

Hej behöver veta vilken strömsladd som passar till skärmen åvan ? Har inte någon just nu att se på.
Vill helst inte behöva köpa på eBay/Amazon mm, frågade på Kjell och kompani om det hadde någon universal men han kunde inte hjälpa mig för han/jag viste inte om det är + eller - på insidan respektive utsidan av kontakten och det står inte på skärmen.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

@Mega-Dark:
Vad jag kunde hitta så är det denna BN44-00139C du ska ha.

En universal kommer troligtvis inte lämna tillräckligt med Ampere.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzader:

@Mega-Dark:
Vad jag kunde hitta så är det denna BN44-00139C du ska ha.

En universal kommer troligtvis inte lämna tillräckligt med Ampere.

Okej Tack
Den var ju tyvärr inte jätte bilig dock ser jag, miste uppenbarligen skapa ett konto med gör att kunna köpa något där inga svenska butiker ?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

@Mega-Dark:
Dustin har en som heter Bn44-00131A.
Enligt Samsung Parts så ska den fungera till skärmen också.

Men med tanke på priset på strömadaptern, så hade jag funderat på att köpa en ny skärm istället.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzader:

@Mega-Dark:
Dustin har en som heter Bn44-00131A.
Enligt Samsung Parts så ska den fungera till skärmen också.

Men med tanke på priset på strömadaptern, så hade jag funderat på att köpa en ny skärm istället.

Okej, ja anledningen var att ha skärmen som "tv" till jag skaffat den jag vill ha och den står bara och tar plats. Men om det nu är så dyrt så kan man ju lika gjärna köpa en billig begagnad tv i stället

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.