Är det efterfrågat att göra en videoguide till er användare på Sweclockers?

Permalänk

Är det efterfrågat att göra en videoguide till er användare på Sweclockers?

Är det efterfrågat att göra en videoguide till er användare på Sweclockers? Där jag i några delar går igenom lite som en videoguide, utbildning om gaming, streaming och youtube? Först lite om vad för utrustning som behövs med mera osv. Sen kan jag gå igenom lite inställningar jag har i mina program osv. Nu menar jag främst för nybörjare och inte till er som redan kan detta med streaming och redan är proffs.

Permalänk
Avstängd

@SvenskGaming: detta finns redan på youtube, vad kan du visa som inte redan finns?
varför startar du inte en poll om detta så kan folk rösta.

Permalänk

@JSvanberg: Har inte riktigt koll på hur alla funktioner på Sweclockers fungerar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

@JSvanberg: Har inte riktigt koll på hur alla funktioner på Sweclockers fungerar

Vill du att jag ska gå igenom dom för dig i en videoguide?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Antagligen:

Vill du att jag ska gå igenom dom för dig i en videoguide?

haha

Permalänk
Medlem

Vi har Nerd or die som är vansinnigt duktiga på detta. Konkurransen är stenhård.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusOCZ:

Vi har Nerd or die som är vansinnigt duktiga på detta. Konkurransen är stenhård.

Körde deras alerts via kodning igår genom muxy o är grymt nöjd! Riktigt bra killar de där! Enkelt o smidigt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus z170 PRO GAMING - Intel Core i7 6700k - Corsair Vengeance CL16 DDR4 3333MHz 16 GB - Be Quiet! Shadow Rock 2 - Asus GTX 1080 ROG Strix DC3 Gaming - Samsung 960 EVO 500GB - EVGA Supernova G2 650W

Asus ROG Strix G731GT 17,3"