Permalänk
Medlem

erepublik

eRepublik är ett web-browser spel där du vid registrering blir en invånare i ditt land, det vill säga eSverige. Spelet är som sagt uppdelat i olika nationer där alla länder har möjlighet att utse sin kongress och president och valen sker varje månad. Är du intresserad av politik kan du som medlem i ett politiskt parti ställa upp i kongressval och kanske även presidentval och styra ditt land. Kongressledamöter kan vara med och besluta om lagar som skatter och minimilöner. Kanske blir du vår nästa president?

Om politik inte är din grej kan du istället gå med i nationens militär och jobba dig upp i rank. Kanske blir du även med i nationens elitförbund. Krig händer dagligen och vi behöver dig till att försvara eSveriges gränser.

Du kan även skapa ett eget företag och producera vapen, mat, råvaror med mera och bli förmögen. Möjligheterna är många i spelet och det handlar väldigt mycket om hur du väljer att spela. Skulle du känna att du inte har tid så tänk om. Har du ont om tid behöver man bara logga in och jobba vilket man gör med ett klick, sedan rekommenderas att man tränar vilket kräver ännu ett klick. Hur mycket tid du vill lägga ner beror helt och hållet på vad du vill. Det kan ta allt från 1 minut till några timmar om dagen om du skulle vilja det.

För att bli en del av den svenska communityn är det väldigt viktigt att du registrerar dig på det svenska forumet där mycket av sakerna händer.
Svenska Forumet

Vill du kan du också gå med i Sveriges discord kanal där diskussioner sker och relationer skapas.
Discord

Behöver du hjälp efter du har registrerat dig skicka iväg ett pm till mig i spelet så hjälper jag dig så gott jag kan. Om du registrerar dig på svenska forumet och skriver till mig där kommer jag även att ge dig en liten välkomstpresent i form av spelvaluta.

Gå med idag och hjälp eSverige erövra världen!

erepublik.com