Hjälp med stativ / placering av 2 skärmar.

Permalänk
Medlem

Hjälp med stativ / placering av 2 skärmar.

Hej!

Så köpte en AOC 27" AGON AG271QG, men dess stativ är gigantiskt.
Har även en 24 " med en gas arm från Netonnet (Andersson skit typ), som börjat ge sig... Den orkar inte bära skärmen längre, så måste ha den "sittandes" emot bordet.

Nu har jag en lite lustig setup (Se bild) https://imgur.com/a/iguEW (Tog en bild snabbt nu, skit i att det ser ut som fan på bordet).
Detta fönster "hålan" eller vafan man ska kalla det, är det enda stället i lägenheten där datorn inte ser helt åt helvete ut.

Jag brukade ha min skärm på fönster karmen (Vilket ledde till att skärmen aldrig skakade eller liknande) hur vild jag än var med tangentbordet / musen osv. Skit gött!

Men med AOC stativ ser det helt skevt ut.

Så jag letar efter tips. Har ni några råd på stativ som jag skulle kunna fästa vid sidan om på kanske fönster karmen och få skärmen i mitten? Eller några andra ideér (Behöver inte vara på karmen).

Det gör inte heller något om ni har idéer som att jag köper 2x "singel" armar och sätter upp. (Kanske skulle funka?) En arm på höger sidan som är längre för Aoc 27" och en annan på vänster för 24"

Som ni ser, går bordet in under karmen så att ha ett fäste i mitten av bordet skulle inte funka. Då måste jag köpa nytt bord typ

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro