Finns det bankkort där jag kan handla på internet och utan någon beloppsgräns? (Är 15 år)

Permalänk
Medlem

Finns det bankkort där jag kan handla på internet och utan någon beloppsgräns? (Är 15 år)

Jag är 15 år och blir så jävla sur när mitt nordea electron kort låser sig när jag handlat för över 1000kr på en vecka. Anledningen varför jag har just nordea är för att jag kan handla på internet med det men skulle gärna vilja ha ett kort där jag kan handla på internet och utan någon "spänderings gräns" per vecka som gör mig förbannad

Permalänk
Medlem

Vänta tills du blir 16 så ansöker du Visa Debit? När du fått nya kortet klipp sönder gamla.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

@Lorault: Finns det inget annat sätt ? Jag pallar inte vänta i typ 9 månader till

Permalänk
Medlem

Använd dina föräldrars kort och Swisha pengar till dem.

Permalänk
Hedersmedlem

@Juncy3 *Rubrik förtydligad, tråd flyttad*

Tänk på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum.

Citat:

§3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.
§3.2 Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet. Om man är osäker på var en tråd ska placeras kan man skapa den i en forumdel som verkar lämplig och sedan anmäla sitt eget inlägg till moderatorerna för att få placeringen kontrollerad.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Dina föräldrar kan ringa in och ta bort/höja gränsen.