Ny nyhetsredaktör

Permalänk
Melding Plague

Ny nyhetsredaktör

<font style="font-size: 10pt"><b>Ny nyhetsredaktör</b></font> <small class="small">måndag 26 juli av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Raul</a></small><br>
Hej! Mitt namn är Raul Bache och jag är nybliven nyhetsredaktör. Jag bor på landet, cirka 50 kilometer från Göteborg i staden Skene. Jag ska just påbörja mitt tredje år på det naturvetenskapliga programmet på Marks Gymnasieskola med inriktning Matematik och Data. På fritiden sysslar jag med datorer, framför allt med överklockning av min och mina vänners datorer, men jag spelar även onlinespel så som Counter-Strike och Unreal Tournament. Får jag någon tid över så lägger jag den på skapandet av Counter-Strike-filmer.<br /><br />Mitt uppdrag på Sweclockers kommer att vara att hjälpa Herman och de övriga skribenterna med nyhetsbevakningen.<br /><br />Vill ni kontakta mig kan ni göra det via forumet, där jag heter Arneball, eller via IRC-kanalen #SweClockers.com på Quakenet.<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

hej!

Visa signatur
Permalänk

Grattis Arneball, Jadu tror du kommer lyckas bra med detta

P.S Jag har en "nyhet" åt dig dig rawl min bästa granne

///Akta litet kön (torbjörn)

Visa signatur

Intel Core Duo 2 E6850 3.0 - MSI 8800Ultra - 4x1GB Corsair Dominator XMS PC 8500 - Samsung 2x160GB - Tagan 520Watt - Samsung T220 - Antec Performance One P182A

Permalänk
Medlem

Hej!..

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk
Avstängd

Lycka till!

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Welkomen.

Permalänk

Hoho, och jag som trodde jag var den enda från Skene här...

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

GL HF får man väl säga.

Visa signatur

DFI LP UT nF4 Ultra
GSkill @ 2-8-12-2-2-5-2-2-1-1

Permalänk
Medlem

halloj!

Visa signatur

A8N-SLI Deluxe,fx55,4*512 corsair xl pro, Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz,Viewsonic 19'' TFT VX924 - Svart (4ms), 36gb raptor som sys disk,120 gb maxtor som slav,antec neopower 480w.waterchill på cpu o gpu 3dmark 05:8309

Permalänk

Välkommen!

Permalänk
Medlem

Välkommen

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Medlem

Välkommen

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte-san
Hoho, och jag som trodde jag var den enda från Skene här...

Virustommy är också från Skene

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs §7 i våra regler

Permalänk

Fan Raul hur kunde du bli nyhetsredaktor här. Jag har varit aktiv sedan 2002. Detta är Amer om du undrar, på Kamals login.
Aja lycka till.

Visa signatur

Acer Travelmate 5520G

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av john_doe88
Fan Raul hur kunde du bli nyhetsredaktor här. Jag har varit aktiv sedan 2002. Detta är Amer om du undrar, på Kamals login.
Aja lycka till.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=29114...

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

Bor på landet.. i staden Skene.. men kom igen nu. Bor man i en stad så bor man inte på landet. Anser mig själv inte bo på landet och bor i ett samhälle med ~3500inv...

Visa signatur

"Berzerker don´t die, they wuss out ;)"

Permalänk

Skene är väl ingen stad? Ett samhälle men ingen stad? Bor själv i Borås några mil ifrån men jag är inte säker (fyfan vad offtopic sorry)

Willkommen aus schwäklockerz.

Visa signatur

C2D Q6600 || Gigabyte P31-DS3L || Corsair 6400 1GB*2 || 8800GT || Audigy2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Friamannen
Skene är väl ingen stad? Ett samhälle men ingen stad? Bor själv i Borås några mil ifrån men jag är inte säker (fyfan vad offtopic sorry)

Willkommen aus schwäklockerz.

Fortsätter på offtopic: Nej, jag tycker inte heller Skene är en "Stad", snarare en s.k håla

Välkommen förresten!

Permalänk
Medlem

Tja, jag har inte nån koll på om Skene är en stad eller ej... bor i fel ände av landet;)
Jag bara litade på Raul´s ord..
Men men.. nog med OT nu... Välkommen.. ser fram emot intressanta nyheter:)

Visa signatur

"Berzerker don´t die, they wuss out ;)"

Permalänk
Avstängd

Vi har faktiskt mycket som utmärker en stad. Biograf, snabbmatsresturanger, stormarknader, badhus.

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs §7 i våra regler

Permalänk
Medlem

go rawl!

Permalänk

Skåne är ett landskap era jävla nötter

Visa signatur

Dator #1 ABIT NF7-S | Barton 2500+@2.2ghz | 512 mb ddr 333 @ 400 mhz | R9800Pro 430/371 | 320 gb 2 HDD

Dator #2 ABIT KD7 | Barton 2500+ | 256 ddr 333 mhz | GF 440 MX > snart 9800SE @ Pro | IBM 30 gb

Permalänk
Medlem

Hurrah!
Hoppas det blir många och fräsha nyheter så man håller sig uppdaterad.

Välkommen och lycka till!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arneball
Vi har faktiskt mycket som utmärker en stad. Biograf, snabbmatsresturanger, stormarknader, badhus.

Du behöver inte inta försvarsposition Skojjade bara, sry om jag uttryckte mig otydligt
Men hur kommer denna nya nyhetsredaktör att påverka nyhetsflödet? Kommer du/den nya nyhetssnubben att avlösa Herman eller kommer ni köra parallellt med varandra o spotta ut nyheter?

Permalänk
Avstängd

Sistnämnda förslaget tills vidare

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs §7 i våra regler

Permalänk
Medlem

välkommen

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Acke is the Man
Skåne är ett landskap era jävla nötter

Nej, Skåne är ett landskap fullt med nötter...

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?