Permalänk
Medlem

Era hjärterrekord!

Jag har fått ett nytt beroende:
Hjärter

Inte för att jag är speciellt bra, jag räknar inte ens korten, men jag tycker det är väldigt roligt.

Tänkte att ni skulle kunna posta era Hjärter-rekord i den här tråden.
Jag kom på det ikväll så jag har inte hunnit spela så bra än, men jag lägger upp 2st ganska bra.

Gärna Microsoft Hjärter, så alla spelar på samma villkor och inga fusk nu killar/tjejer. Det går ju att räkna ut om ni inte fuskat väldigt snyggt.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Har fått 0 poäng. Tyvärr har jag slängt screenshotet på det. Hehe låter ju ganska troligt men det är sant

Ska börja spela igen och försöka få upp en bild

Visa signatur

AMD 2500+ @ 3200+ , 512 DDR , Ge Cube Radeon 9800 Pro , 120 gb

Permalänk
Medlem

Det där går att lira online, har jag rätt?

Permalänk

Var beronde själv i några månader. Blev riktigt duktig

Har ganska många sånna screens. Namnen är borttagna pga... ehhh.. Personliga anledningar

Dock är det ganska lätt att fuska i Hjärter, så det är inte svårt att klara 0 poäng. Men jag fuskade aldrig när jag fick 0 poäng. Inte på några av screense'n jag har iallafall

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Hjärter på internet? Skulle vara kul.

Tror mitt rekord är typ 5 eller något

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
Var beronde själv i några månader. Blev riktigt duktig

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/hearts.0.poin...

Har ganska många sånna screens. Namnen är borttagna pga... ehhh.. Personliga anledningar

Dock är det ganska lätt att fuska i Hjärter, så det är inte svårt att klara 0 poäng. Men jag fuskade aldrig när jag fick 0 poäng. Inte på några av screense'n jag har iallafall

Fast det där är spel genom nätverket, och inte mot datormotståndare va?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Fast det där är spel genom nätverket, och inte mot datormotståndare va?

Nä, det är faktiskt spel mot datorn. Det är MYCKET lättare att spela imot datorn änn imot kompisar. Datorn gör samma sak varje gång. Så bara att räkna korten, så vet du nästan alltid vad datorn spelar...

Jag har tagit bort namen för att jag gillade att ha lite roliga namn på mina motståndare. Du kan själv bestämma namnen...

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

"Fusket" till hjärter:
1. Hjärter måste ha varit startat och avslutat minst en gång
2. Kör och hederliga regedit
3. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Applets\Hearts
4. Skapa ett strängvärde med namnet zb
5. Välj att ändra datan för det strängvärdet och skriv 42
6. Starta hjärter och kör igång ett spel
7. Tryck CTRL+ALT+SHIFT+F12

Kom att tänka här om dagen på det och varför det just ska vara 42. Antar det kommer ifrån http://susning.nu/Hackerslang/42 Någon som kan bekräfta det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
Nä, det är faktiskt spel mot datorn. Det är MYCKET lättare att spela imot datorn änn imot kompisar. Datorn gör samma sak varje gång. Så bara att räkna korten, så vet du nästan alltid vad datorn spelar...

Jag har tagit bort namen för att jag gillade att ha lite roliga namn på mina motståndare. Du kan själv bestämma namnen...

Jo, jag vet
Trodde det eftersom det stod nettverket i programlisten.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

WUAA!!!!!!! YIIIHAAA

Äntligen! Jag är så glad.
Äntligen får jag skörda frukten efter månaders slit.
Var bara tvungen att visa.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Denna då?

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Har aldrig direkt fattat detta spel, vet att det går ut på att få så lite poäng som möjligt och har till och med lyckats vunnit nån gång.
Men vadå räkna korten?

Visa signatur

- I rather kiss a wookie!
- That can be arranged.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_queen
Har aldrig direkt fattat detta spel, vet att det går ut på att få så lite poäng som möjligt och har till och med lyckats vunnit nån gång.
Men vadå räkna korten?

Du ska inte ta någon hjärter eller spader dam.
Du får 13 poäng för spader dam, och 1 poäng för varje hjärter.

Tar du alla 26 poängen, får du 0, och dom andra 26.

Klöver 2 börjar

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
WUAA!!!!!!! YIIIHAAA

Äntligen! Jag är så glad.
Äntligen får jag skörda frukten efter månaders slit.
Var bara tvungen att visa.

Grattis glemmy, och välkommen i 0-klubben!
Blev lite nostalgisk när jag såg din tråd och mindes tiden då jag spelade MS Hjärter när det ingick i Win95 (kanske även Win98?).
Någon kanske har tips om det finns versioner av MS Hjärter som fungerar med W2k Pro?

Visa signatur

En skillnad mellan människor och djur är att några av de förstnämnda har lyckats utveckla ett skrivet språk för distanskommunikation.
Åsikter och fakta är inte samma sak | En del ser problem enbart som hinder medan andra betraktar dessa som möjligheter
Den enda -ism jag hyllar är Realism | Inform rednecks on facts, just calling somebody stupid wont start any thinking process.

Permalänk
Medlem

Haha, vad gulligt

Permalänk
Avstängd

Nu kan jag sluta på topp. 0 poäng!
Obeskrivligt skön känsla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AKB48:

Nu kan jag sluta på topp. 0 poäng!
Obeskrivligt skön känsla.

Hahah lagom till tråden 10-årsjubileum
Grattis!!!

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?