homosexuellt att använda MAC OS?

Permalänk
Avstängd

homosexuellt att använda MAC OS?

Hej! jag har hört att man i homosexuella kretsar bojkottar den gamla hederliga pc:n för att ersätta den med "stil, o design"!
Är detta sant eller är det fortfarande okej att köpa en mac trots dess, "stilfullhet"?

Permalänk
Medlem

Så du spammar detta forum också? Kom tillbaka efter puberteten.

Visa signatur

Min svävare är full av ålar.

Permalänk
Medlem

Re: homosexuellt att använda MAC OS?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av los_zos
Hej! jag har hört att man i homosexuella kretsar bojkottar den gamla hederliga pc:n för att ersätta den med "stil, o design"!
Är detta sant eller är det fortfarande okej att köpa en mac trots dess, "stilfullhet"?

klart det är sant, och homofiler har ju (nästan) alltid bättre sinne för stil. så vill du vara säker på att vara rätt så får du konvertera.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Re: homosexuellt att använda MAC OS?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av los_zos
Hej! jag har hört att man i homosexuella kretsar bojkottar den gamla hederliga pc:n för att ersätta den med "stil, o design"!
Är detta sant eller är det fortfarande okej att köpa en mac trots dess, "stilfullhet"?

Försöker du slå rekord i hur fort man kan bli banlyst från ett forum?

Visa signatur

MacBook Pro: 2.0GHz Intel Core Duo / ATI x1600 256MB / 1x1GB 667 DDR2 / 100GB SATA Drive@5400rpm

Permalänk
Medlem

Fan, jag är bög? Att det skulle vara såhär man får reda på det *gråter en skvätt*

(Använder mac).

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

(...) just nu lutar det faktiskt åt att den allmänna bögnojan på swec är fånigare än tråden i sig.

*lås..*

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem

los_zos är avstängd.

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |