Permalänk
Medlem

K3B md5 check hjälp

tjena, jag sitter och stör mig nått som bara den på att K3B gör en md5 check varje gång jag laddar en iso. Någon som har tips på hur jag får bort detta?

Har fått bort det förr med hjälp av er swec, så ni kanske kan hjälpa mig igen med den senaste K3Bn

EDIT: Jag har fixat det nu så denna tråd kan låsas.

Permalänk
Medlem

Vad spelar det för roll om den nu gör det eller inte?

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Re: K3B md5 check hjälp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
tjena, jag sitter och stör mig nått som bara den på att K3B gör en md5 check varje gång jag laddar en iso. Någon som har tips på hur jag får bort detta?

Har fått bort det förr med hjälp av er swec, så ni kanske kan hjälpa mig igen med den senaste K3Bn

EDIT: Jag har fixat det nu så denna tråd kan låsas.

Ett tips är att om du har ett problem och ställer en fråga om det, men lyckas lösa det själv, skriv hur du löste problemet. Det kan finnas andra, kanske med samma problem, som kan vara intresserade av lösningen.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Re: Re: K3B md5 check hjälp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Ett tips är att om du har ett problem och ställer en fråga om det, men lyckas lösa det själv, skriv hur du löste problemet. Det kan finnas andra, kanske med samma problem, som kan vara intresserade av lösningen.

sant.
Men jag fick ett färdigt paket av en polare som jag bara installerade.

Permalänk
Medlem

Ok, ignorera mig då
Men alltså, jag trodde det bara var bra att den kollade md5 summan.
Jag menar, det kan ju inte vara negativt.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Ok, ignorera mig då
Men alltså, jag trodde det bara var bra att den kollade md5 summan.
Jag menar, det kan ju inte vara negativt.

nej det är inget negativt med det, men jag tycker bara den är jobbig så därför vill jag ha bort den