Geforce Go 7300 testat

Permalänk
Melding Plague

Geforce Go 7300 testat

<font style="font-size: 10pt"><b>Geforce Go 7300 testat</b></font> <small class="small">måndag 28 november av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
HKEPC har testat Nvidias nya grafikkortskrets för bärbara datorer, Geforce Go 7300. Kortet med kodnamnet G72M är tänkt som en efterföljare till Geforce Go 6200, och bygger på 90nm-teknologi vilket betyder minskad strömförbrukning. Kortet är inte tänkt för den kräsna gamern, utan som en konkurrent till ATI’s X300 för de som ändå kunna spela någon gång ibland på sin bärbara dator.
<br />
<br />Läs testet hos <a href="http://www.hkepc.com/hwdb/g72m-1.htm" target= "_blank">HKEPC</a>. Även om sidan är på kinesiska så kan man i alla fall förstå bilderna och grafiken.
<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Stabil länk tur att man kan 3 ord på kinesiska men specen verkar ok och spöar nog mitt 6600 kort

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Använd Babelfish för att översätta.

Att det är 90nm teknologi är väldigt intressant. Kanske en inblick på hur G80 kommer vara.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

Det är ju lika kasst som 6200, okej: Kanske lite bättre arkitektur men annars är det lika många pipes och samma frekvenser..

Nej Uibi, ditt 6600 spöar skiten ur detta.

Permalänk
Discokungen

Tacka vet jag 7800 Go

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

konkurrent till ATI’s X1300 menar ni väl?

Permalänk
Medlem

Source..... X1300 är väl för stationära datorer ?

Permalänk
Medlem

Jag har väl egentligen inte så mycket mer att säga med den här posten, förutom att bevisa för de som påstår att "TurboChache" suger, att det inte är så. TurboChache piskar de korten utan detta.