Datorn startar om sig så fort jag öppnar "Den här datorn"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Nov 2004

Datorn startar om sig så fort jag öppnar "Den här datorn"

Hej

Har precis köpt/uppgraderat min dator, den ni ser i sign.
Jag installerade windows på min nya SATA-hårddisk, allt verkade fungera bra, Tills jag öppnade "den här datorn" då hängde sig datorn! Ajja, de är väl inte så farligt tänkte jag, sånt händer. Men nu är det så att den hänger sig varenda gång jag försöker öppna! Vet inte vad jag ska göra? Ibland får jag bluescreen men jag hinner inte se vad det står, försvinner lika fort som det kommer upp.

Snälla hjälp mig någon! börjar snart gråta!

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
timrå
Registrerad
Feb 2006

de kan vara svårt men om du kan installera 6.70 drivarna så ska de lösa sig hade samma problem me mitt asus an8e o ett gigagyte k8nf drivarna finns på guru3d.com är de samma som ja hade så är de nätverks drivarna som inte funkar om du kan så sätt i ett extra nätverkskort o kör internet från de

sgas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Nov 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgas
de kan vara svårt men om du kan installera 6.70 drivarna så ska de lösa sig hade samma problem me mitt asus an8e o ett gigagyte k8nf drivarna finns på guru3d.com är de samma som ja hade så är de nätverks drivarna som inte funkar om du kan så sätt i ett extra nätverkskort o kör internet från de

Fixade det nu. Jag ryckte ur en av mina dvd-spelare (en gammal en). Det var tydligen den som fuckade upp hela datorn. Men tack ändå!

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |