Permalänk
Medlem

"frågor Om 1000fps och windows

Hej, vet nån hur man får bort 1000fps på min server ?

Jag földe denna guide

" HUR MAN FÅR 1000FPS @ Windows HLDS

1. kontrollpanelen -> system -> maskinvara -> enhetshanteraren

2. Tryck sedan på dator så kommer det stå ACPI nånting

3. Högerklick @ ACPI -> uppdatera drivrutin -> nej inte den här gången -> nästa -> instalera från en angiven plats (advancerat) -> nästa -> sök inte jag väljer...... -> nästa -> Välj ACPI (advanced and power interface) PC -> nästa -> slutför -> starta om -> starta om igen! -> starta nån flash grejj eller clock.avi

Nu har du 1000fps @ HLDS om du har windows och kan använda min underbara server config! "

men jag vill ha bort nu 1000fps på servern.

Sen när jag gjorde det så vart min FPS i cs sämre sen när jag trycker "ctrl+alt+del" då när jag hittar hl.exe så höger klickar jag där men då finns inte det att jag kan välja vilka CPU'n jag tar bort.
Jag har "amd 64 x2" Måste jag ominstallera alla drivsar eller formatera om datorn?

---------------------------------------------------------------------------------

Kan man ha använt en XP cd key för många gånger?

Drf att när jag skulle formatera om datorn då stog det att jag har använt den för många gånger då fick jag ringa för att få en cd key.

Det var nåt sånt, kommer ej ihåg riktit hur det var

Visa signatur

i5 2500k @ 4.0Ghz | ASRock Z68 Extreme4 Gen 3 | Fractal Design R2 | Gigabyte 5870 CF | Fractal Design Tesla 650W 80+

Permalänk
Hedersmedlem

En tråd räcker.

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |