Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Leksand
Registrerad
Mar 2006

Stor Problem!

Hejsan alla, har postad i ett annat forum med, men efter lite forskning verkar denna del (minnen mm) passa bäst för mitt problem!

jo, när jag spelar (använder mkt minne) så kan datorn helt plötsligt starta om sig, detta händer efter allt ifrån 1 min till 1 timme, nedaför står filerna som windows har inkluderat i sin felrapport, har läst lite om att det är ett vanligt windows fel med minnena men har ej kunnat lösa detta, så nu frågar jag experterna ;), alla förslag e välkommna!

C:\WINDOWS\Minidump\Mini032006-02.dmp
C:\DOCUME~1\Lotuz^\LOCALS~1\Temp\WER3.tmp.dir00\sysdata.xml

behöver verkligen hjälp med detta så fort som möjligt, tack på förhand

mvh Pierre.P

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Re: Stor Problem!

Installera ett program som kollar temperaturerna i datorn. Låter som datorn blir för varm och därmed startar om sig för att grejerna inte ska paja.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2005

Eller så är nätagget för svagt...

CPU: Intel i5 4670k + Corsair H110i GT MB: ASUS Z87-A Grafik: 2x ASUS R9-290 DC2 (5760x1080) RAM: Corsair XMS3 16GB SSD: Intel 530 180GB, Corsair Force GT 60GB, OZC Agility 3 240GB PSU: Corsair RM850x Ljud: Creative X-Fi Titanium NAS: Synology DS212j

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Leksand
Registrerad
Mar 2006

nejnej inget av dom felen är det, läste nånting om ett xp fel som orsakar nått me minnena, hoppas nån här kan lösa d, har provat att installera om windows, inget resultat, aja hade bra alla

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002

*Låst*

Fixa till topicen, PM:a mig en ny och glöm ej att bifoga länken till tråden!

Ser du ett olämpligt inlägg? Rapportera! Glöm heller inte våra forumregler
Kontakt: najk@sweclockers.com, PM eller kontaktformuläret
Min hårdvara: Stordatorn [----] Filserver + övriga datorer [----] Kringutrustning