Fungerar ASRock 939Dual-SATA2 tillsamans med Antec TruePower 2.0 380 W

Permalänk
Medlem

Fungerar ASRock 939Dual-SATA2 tillsamans med Antec TruePower 2.0 380 W

Jag har ett Antec TruePower 2.0 380 W. Nu i dagarna har jag beställt ett nytt moderkort närmare bestämt ASRock 939Dual-SATA2, men när man läser på datorbutikens hemsida står det följande "OBS! Detta moderkort fungerar inte med Antec SmartPower."

Jag mailade då datorbutiken och frågade om de har några rappoterade fel för TruePower då svarade de: Moderkortet har haft problem med SmartPower, det har fungerat ibland och ibland inte. TruePower kan fungera men det är nog samma sak där, kortet vill ha -5Vlinan har jag hört och Antecnätdelarna saknar denna.. men det kan mycket väl fungera klockrent.

Stämmer detta?
Är det någon som har eller vet om ASRock 939Dual-SATA2 fungerar tillsamans med Antec TruePower 2.0 380 W.

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ASR939DUAL

Permalänk
Medlem

Hey Wiskman =).

Du kan nog inte göra något annat än testa ifall det "kanske" går. Annars blir du väl tvungen att sälja antecagget och köpa något annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jakoob
Hey Wiskman =).

Du kan nog inte göra något annat än testa ifall det "kanske" går. Annars blir du väl tvungen att sälja antecagget och köpa något annat.

Seriöst men jag dör om det inte fungerar.. Är det någon som har dessa två komponenter tillsammans?