Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2004

Nytt moderkort

Vilket moderkort rekommenderar ni som är till AGP. Det måste finnas på datorbutiken.com och kan inte vara AsRock..

Är detta kanske bäst?

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=GIGK8NSC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ronneby
Registrerad
Okt 2004

usch gigabyte hatar den tillverkaren

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 100mbit
usch gigabyte hatar den tillverkaren

Var nämligen så att jag köpte ett ASRock 939Dual-SATA2 till mitt Antec TruePower 2.0. Då frågade jag db om de hade hört om samma problem med TruePower som det är med Antec SmartPower. De sa då nej och sa att vi löser det om det skulle vara problem. Så antingen får jag pengarna tillbaka eller så måste jag köpa ett nytt kort hoss dom. Så ni kan ju alltid länka moderkort med AGP i samma prisklass från komplett.se m.m. För skall allt tjata tillbaka mina pengar..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ronneby
Registrerad
Okt 2004

okej det du har kikat på kanske är bra ska inte säga annat men jag har haft moderkort från gigabyte innan och enligt mig var det inte bra dom har lite konstiga lösningar på deras grejer och det känns som dålig kvalité.

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 100mbit
okej det du har kikat på kanske är bra ska inte säga annat men jag har haft moderkort från gigabyte innan och enligt mig var det inte bra dom har lite konstiga lösningar på deras grejer och det känns som dålig kvalité.

Okej, vill ju ha ett bra till min AMD 3700+