Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

är modekortet något och ha?

http://img48.imageshack.us/img48/9347/dsc060842cm.jpg

fick detta av en kompis som fått de någonstans .. jag har ingen prolle att testa kortet med eller något minne som jag vill testa det i af..

jag har testat att sätta i ett agg o starta obs 20pin utan p4a kontakten.. det hände inte så mycket mer än att agget drog igång

är detta något attt lägga någon peng på då jag varken har minne eller pcu att testa det i om kortet är riktigt.. annars så är de isf till saul om någon vill ha isf pmá

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002

*Flyttad*

Försök gärna skriva bättre topics fortsättningsvis

Ser du ett olämpligt inlägg? Rapportera! Glöm heller inte våra forumregler
Kontakt: najk@sweclockers.com, PM eller kontaktformuläret
Min hårdvara: Stordatorn [----] Filserver + övriga datorer [----] Kringutrustning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

okey tack najk.. tyckte topic´en passade bra men den kan misstolkas lite märker jag nu ajaj tack iaf

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
västerås
Registrerad
Jun 2003

Ser ut att vara ett gammalt MSI 845E Max2 :

Stöder "gamla" 400/533mhz Northwood och Celeron cpu´s. ( alltså inga nyare prescott baserade processorer ).

Här är specifikationen;
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_...

Intel E6750 - Gigabyte G33M-DS2R - 3x1024mb PC6400 - Integrerad Intel grafik - WD 500GB Sata2 - Benq 1625 - Cooltek 600w- XP sp2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

jag tror inte det är de du länkade till

tittar på kortet nu och tror mig se nummret på de iaf här kommer de om de nu är rätt

ms-6567

men är det något och ha då jag inte tror jag har någon prolle som kan passa.. har ett gäng äldre i mitt galleri så..

annars så kan man la använda det som mall om man ska hitta på något?

annars så är de till salu om någon vill ta risken o köpa de isf.. "billigt" pmá isf

edit: hittar likadan bilder på de isf på google men hittar ingen vidare driext info.. bara lite testr och försäljningar.. inget från tillverkaren

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
västerås
Registrerad
Jun 2003

Det var lite svårt att se på bilden. Men om 8:an är en 6 så stämmer det att det är ett MSI
645E Max2 kort , med SIS chips istället för Intel chips.

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_...

Tror inte att det kortet är speciellt eftertraktat, men har du tur kanske någon med en äldre
Northwood / Celeron 400/533mhz processor som har ett trasigt moderkort.

Du får väl sätta ut kortet på sweclockers marknad.

Intel E6750 - Gigabyte G33M-DS2R - 3x1024mb PC6400 - Integrerad Intel grafik - WD 500GB Sata2 - Benq 1625 - Cooltek 600w- XP sp2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

jo jag får göra de när ja dragit ihop va som ska säljas..

men det står så som jag skrev står iofs micro-star fram för ms-6567

micro-star ms-6567

edit: men det verkar ju stämma isf .. tack ska du ha

I am Extrazz.