Förhandstitt på nästa generation Dell XPS

Permalänk
Melding Plague

Förhandstitt på nästa generation Dell XPS

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jävligt fin design på chassit tycker jag, iallafall om man gämför med de förra (inte den med motiv lack då). Får hoppas att prestandan är lika bra som utseendet.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Fy fan vad fult chassi... urk!

NO DELL FOR ME!

Permalänk
Medlem

jävlar vad dell storsatsar på designen.. brukar tycka deras datorer ser allt farfar:aktiga ut, men dessa var helt okej

Permalänk
Medlem

oo:o
första gången jag blir imponerad av dells design! stor tumme upp till dell! och att dom faktiskt har en processor som verkar bli bra i sina datorer är också ett stort kliv frammåt!

Permalänk
Medlem

Designmässigt är det en förbättring men det står fortfarande dell på den. Intresset tvärdör rätt fort ioch med det.

Permalänk

Ser ju ut som ett tjockt element. Iofs, slänger man i gamla prescott så är det just vad man har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mor5ives
Designmässigt är det en förbättring men det står fortfarande dell på den. Intresset tvärdör rätt fort ioch med det.

Vad spelar det för roll om det står Dell på den? Precis lika löjligt som att inte köpa Wii bara för att den heter Wii.

Desigen kanske kan få unga 10-13 åringa att få sina föräldrar köpa en Dell XPS till dem

Permalänk
Medlem

Tyckte chassit var bland det fulaste jag någonsin sett, men även om den var sjukt snygg skulle jag inte vilja ha den; det är en DELL!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wishie
Tyckte chassit var bland det fulaste jag någonsin sett, men även om den var sjukt snygg skulle jag inte vilja ha den; det är en DELL!

stackars lilla wajn pojken, får du mardrömmar oxå?

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Medlem

Vad är felet med Dell? Jag må vara en idiot men jag motvierar i alla fall.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Hedersmedlem

Helt ok design på det chassit tycker jag.

strumpan2k: Felet med Dell har varit en hel del. Specialagg mellan 1998 och 2002 bara för att jäklas känns det som. Bara Intel-grejor så man inte kunnat välja AMDs prylar som varit bättre senaste tiden (kanske blir lite bättre nu med kommande grejor från Intel, men det skulle ju inte vara fel med lite valfrihet). Sen är det ju märkesdatorer med allt vad det innebär, främst att man i princip kan kyssa överklockningen farväl.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Helt ok design på det chassit tycker jag.

strumpan2k: Felet med Dell har varit en hel del. Specialagg mellan 1998 och 2002 bara för att jäklas känns det som. Bara Intel-grejor så man inte kunnat välja AMDs prylar som varit bättre senaste tiden (kanske blir lite bättre nu med kommande grejor från Intel, men det skulle ju inte vara fel med lite valfrihet). Sen är det ju märkesdatorer med allt vad det innebär, främst att man i princip kan kyssa överklockningen farväl.

Den här kommer ju ha conroe...

Permalänk

Yikes, vem sjutton vill ha den där i sitt hem?

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag faktiskt att det chassit var ett av dom snyggare OEM chassina jag sett. Dom brukar inte vara allt för snygga, men det här kändes, fräscht, nytt. Inte så vanligt liksom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KuziN
Fy fan vad fult chassi... urk!

NO DELL FOR ME!

Ungefär vad jag anser om Antec Sonata II...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Undrar om man använda andra moderkort än Dells egna med denna ?