Permalänk
Medlem

Nytt moderkort + cpu

Jo nu är det så att jag ska ha nytt moderkort och cpu. Det jag har just nu är ett A7N8X-E Deluxe och amd athlon 3000+.
Orsaken är att detta skall bytas är att har kortslutits eller annat... funkar iaf inte
(Ram minnerna är 3x512 pc2700, och dom skall sparas.)

Men vad ska man köpa? Jag har även ett radeon 9800 pro och det är ju inte allt för bra längre så om man kanske skulle ta och fixa pci-e nu och ett nytt graffe också?

Så, har ni några råd om vad jag ska köpa? Moderkort, cpu, grafikkort i pci-express eller bara köpa ett nytt agp moderkort och en amd cpu socket 939.

Jag har väll max 5000 att använda, men använder gärna mindre. Allt måste vara från samma webshop så inte det blir dubbla frakt.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?cartId=175378

Där har du en bra upgradering från ditt gammla!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Pinkspear. Är din CPU till salu? Jag skulle behöva uppgradera från min 2400+ (bara din ej är FSB 400 mhz).

Du får mer pengar, jag får mer fps.

aja, jag är serisö så maila mig på Brandman_linus@hotmail.com .

Visa signatur

Min dator e kass nu men inte när jag köpte den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brandman
Pinkspear. Är din CPU till salu? Jag skulle behöva uppgradera från min 2400+ (bara din ej är FSB 400 mhz).

Du får mer pengar, jag får mer fps.

aja, jag är serisö så maila mig på Brandman_linus@hotmail.com .

Det kan ju vara så illa att det är just cpu'n som är trasig... Men jag mailar dig i så fall när jag har köpt nya delar.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!