Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

Sprängd P4

Hitta en liten klipp där dom visar vad som verkligen händer när man tar bort kylaren från en P4:a.... inte som skiten Tom´s visade med AMD Vs Intel klippet, som förövrigt var fejkat verkar det som. (Intel fanboys)

Nu vill jag inte starta AMD Vs Intel sandlåde krig utan bara försöka få fram sanningen (vilket Tom´s inte gör)

http://www.jesper.nu/filmer/ovrigt/sprangd_processor.php

Säkert gammalt men inget jag sett tidigare här på swec, och om någon gnäller att det är gammalt men finns inte här på forumet.. VARFÖR I HELVETE POSTA INTE DU DEN DÅ?

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2005

Har varit upplagd flera gånger ..

de använder en smällare

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Aug 2004

Med tanke på att datorn inte ens är på så är det ganska så garanterat fejk med smällare.

Dator: i7 4790K @ 4,8 Ghz , Asus VII Hero, 16gb 2133MHZ CL9 DDR3, Gigabyte 780ti WindForce OC , Corsair 750w, 3TB Mekaniska+560gb SSD, Corsair 750D, 24" Samsung LED-skärm
Mobil: Samsung Note 4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trelleborg
Registrerad
Jul 2001

den e väl 3-4 år gammal film

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Sep 2004

haha så fejkad ^^

sysl....
Bygg din egen router med pfSense
Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2005

Kolla under bordet precis innan det sprängs. Så jävla fjantigt!

| Intel i7 920 | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 1600MHz (3x2GB) | 2x ATi Radeon 5870 CF | 2x Intel X-25-M G2 80GB Raid0 |
| Auzentech X-Plosion | Corsair Obsidian 800D | Corsair HX750W | Dell 2408WFP |
| Swiftech Apogee XT | 2x EK-FC5870 Acetal | EK-CoolStream XT 480 | Laing DDC, XSPC Tank/Top |

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002

*Låst*

Som de andra sade...

Ser du ett olämpligt inlägg? Rapportera! Glöm heller inte våra forumregler
Kontakt: najk@sweclockers.com, PM eller kontaktformuläret
Min hårdvara: Stordatorn [----] Filserver + övriga datorer [----] Kringutrustning