Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2006

Hjälp med ett spel (FPS)

Tjena igen!
Ber om ursäkt men iallafall har dom som hr varit intresserade hjälpt mig mycket med hjälpen jag har fått men inte tillräckligt.Det är ett spel som heter [ Vietcong ] det bästa är om ni skulle kunna vara snälla att försöka ladda ner demot och kolla vad ni skulle ha för fps med eran dator och vilka slags grejor ni har.Eller om ni skulle kunna rekomendera saker till mig. Jag har lirat detta spel ett antal år men inte förstått på mig min fps när jag köpt min nya dator!

Gammla datorn.

Asus moderkort
Amd Atlhon XP 2400+
Ram minne 256 RAM 333Mhz
GeForce Ti 4200
Maxtor 80GB HDD

Nya datorn:

Asrock 939Dual-SATA2
AMD64 3700+@2,40
Twinmoss 512MB 400Mhz (köpt)
GeForce 6600GT 128MB AGPX8

Hemsidan: www.pterodon.com

Intresserad av - Överclockling, bygga datorer.
Spelar; Call of duty 4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2005

Re: Hjälp med ett spel (FPS)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av the kid
Tjena igen!
Ber om ursäkt men iallafall har dom som hr varit intresserade hjälpt mig mycket med hjälpen jag har fått men inte tillräckligt.Det är ett spel som heter [ Vietcong ] det bästa är om ni skulle kunna vara snälla att försöka ladda ner det och kolla vad ni skulle ha för fps med eran dator och vilka slags grejor ni har.Eller om ni skulle kunna rekomendera saker till mig. Jag har lirat detta spel ett antal år men inte förstått på mig min fps när jag köpt min nya dator!

Gammla datorn.

Asus moderkort
Amd Atlhon XP 2400+
Ram minne 256 RAM 333Mhz
GeForce Ti 4200
Maxtor 80GB HDD

Nya datorn:

Asrock 939Dual-SATA2
AMD64 3700+@2,40
Twinmoss 512MB 400Mhz (köpt)
GeForce 6600GT 128MB AGPX8

Hemsidan: www.pterodon.com

www.google.com, där lär det finnas massor av redovisningar för vad folk får för fps i vietcong med sina burkar google har allt, vettu!

ASUS P5Q Pro | Core 2 Duo E8400 | 4GB Corsair XMS2 1066Mhz CL5 | XFX GeForce GTX 260 216SP 55nm | Corsair VX450W | Intel X25-M G2 80GB Retail | 500GB Samsung Spinpoint | DVD-RW | Dell U2311H | Benq FP241W | Philips 200WP7ES | Windows 7 RTM | Samsung ML-1640

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Somewhere
Registrerad
Nov 2004

Att be folk att ladda ner spel olagligt är inte direkt uppskattat här på swec.

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västernorrland
Registrerad
Feb 2004

"det bästa är om ni skulle kunna vara snälla att försöka ladda ner demot och kolla vad ni skulle ha för fps med eran dator och vilka slags grejor ni har"

Johle, är ett demo olagligt att ladda ner?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skelleftehamn
Registrerad
Dec 2002

johle kanske borde läsa på lite bättre. Det är 100% lagligt att ladda ner ett demo...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Somewhere
Registrerad
Nov 2004

Hehe Jag sa inte heller att killen i topic uppmanade till att ladda ner fulla spel, bara att det är allmänt ogillat här på swec

Nej, skämt åsido...

Okej, men jag orkade inte gardera mig den här gången. Varje gång man skriver ett inlägg måste man alltid lägga till såna här grejer, är väl vad 50% av forumet består av.

Jag antar att FPS skiljer en del mellan demo/fullversion. Ofta kommer ju demos innan och är inte som fullversionen.

EDIT: Hah! Han skrev ju inte alls ordet "demot" först, kolla killen ovans citat, han ändrade efteråt!

Först:
"försöka ladda ner det "

Sen:
"försöka ladda ner demot "

"Senast redigerad av the kid, 2006-06-19 klockan 15:49"
...som händelsvis är efter mitt inlägg

Därmed inte sagt att han syftade på fullversionen, men man vet ju aldrig

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

johle måste bara fråga dig en sak hur blir man V.I.P medlem här på Sweclockers :D?

i7 3820 @4.3GHz | Gigabyte GA-X79-UD5 | Gigabyte GTX 970 G1 SLI
Corsair H80i | Corsair Vengeance 32GB | Samsung 850 EVO 250GB | Corsair 650D | Corsair AX850W | WD 1TB
Corsair K60 | Corsair M90 | Corsair SP2500 | Corsair 2000 | Corsair MM400 | Galleri: Vought F4U Corsair

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectryym
johle måste bara fråga dig en sak hur blir man V.I.P medlem här på Sweclockers :D?

Man gör en liten thumb med texten V.I.P på.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Hehe Jag sa inte heller att killen i topic uppmanade till att ladda ner fulla spel, bara att det är allmänt ogillat här på swec

Nej, skämt åsido...

Okej, men jag orkade inte gardera mig den här gången. Varje gång man skriver ett inlägg måste man alltid lägga till såna här grejer, är väl vad 50% av forumet består av.

Jag antar att FPS skiljer en del mellan demo/fullversion. Ofta kommer ju demos innan och är inte som fullversionen.

EDIT: Hah! Han skrev ju inte alls ordet "demot" först, kolla killen ovans citat, han ändrade efteråt!

Först:
"försöka ladda ner det "

Sen:
"försöka ladda ner demot "

"Senast redigerad av the kid, 2006-06-19 klockan 15:49"
...som händelsvis är efter mitt inlägg

Därmed inte sagt att han syftade på fullversionen, men man vet ju aldrig

Tycker du skall STFU ...

Ber ursäkta för språket....

Digital Analyst Intern på Microsoft Sverige & Driver webbyrån Bevace Media AB