Revoltec på Dreamhack

Permalänk
Melding Plague

Revoltec på Dreamhack

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ja jag förstår fortfarande inte mig på quad-sli...frågan är om ifall man ens behöver vanlig sli? hur mycke freak måste man va för att fixa quad-sli egentligen?

Visa signatur

Det finns bara 10 sorters människor - Dom som förstår binära tal och dom som inte gör det.

Permalänk
Medlem

"Reboot your mind"
Måste digga den sloganen

I övrigt vet jag inte.. 140mm kylning låter ju trevligt, men annars har jag aldrig haft så stort intresse för revoltech... känns lite för mycket bling bling för min smak så jag är fövånansvärt nutral när det gäller dem ^^

edit:
Deras gummiprylar för ljuddämpning har dock vart bra att ha i vissa situationer, det måste jag faktiskt ge dem

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Revoltec är trevligt
Den där 140mm kylning verka väldigt tufft, inga bilder på den nånstans?

Permalänk
Medlem

Fattigt me bilder =/

Permalänk
Medlem

Hoppas folket har bra med platts, 140mm + flänsar låter stort å trevligt:D
Bilder skulle sitta fint?

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Medlem

Lite bilder på mastodontkylaren hade inte suttit fel.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av billybomb
Ja jag förstår fortfarande inte mig på quad-sli...frågan är om ifall man ens behöver vanlig sli? hur mycke freak måste man va för att fixa quad-sli egentligen?

Man behöver itne mer än 100hk i en vanlig bruksbil heller, men det finns ändå dom som kör runt med 500+.

Självklart behöver man inte Quad-SLI, men är man intresserad av teknik så vill man alltid ha extrema saker.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Hedersmedlem

Reportaget är uppdaterat med bilder på diverse produkter från Revoltecs monter. Håll tillgodo!

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Reportaget är uppdaterat med bilder på diverse produkter från Revoltecs monter. Håll tillgodo!

kudos
Kylningen såg ju minst sag stor ut. Skulle nog vara rätt trevlig att ha

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Bilder, pris och test på Aerocool Dominator CPU-Kylare med 140mm-fläkten hittar ni som är intresserade på gtek.

http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=2493

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"