Permalänk
Medlem

Byta moderkort!

Jag ska byta ut mitt moderkort som är ett ASUS P5WD2-Premium och funderar på att köpa ett ASUS P5WD2-E Premium, inte för att det kanske är lite bättre. Utan för att jag tror att det moderkort som jag har nu förmodligen har blivit drabbat av kortis, pga en läckande vattenpump som fick nätagget att kortsluta. (Och om du undrar så var det fabriksfel...:()

Visserligen vet jag inte om det är moderkortet som är paj men jag får ingen respons från det i alla fall, endast gröna LEDen som lyser. Har redan testa att köpa nytt nätagg...

Men är det ett bra köp?

EDIT: tydligen så var det ett bra köp, för datorn fungerar igen... Den stängen tom av sid då trycker på "turn off", och man slipper hålla inne powerknappen i 4sec för att den ska stänga av sig, den blev lite piggare tror jag tex vid "stand by" så släcker den fortare... och ljudet fungerar på baksidan igen, funderar om det kanske var drivrutinerna, för när jag fick P5WD2-E kortet så var jag tvungen att ladda ned en drivrutin som fixade något, och sedan de vanliga drivrutinerna på CDn. Och nu har jag dragit ur LEDen som satt på framsidan av burken

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!