Noname minnen en flaskhals för andra minnen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Täby - kyrkby
Registrerad
Jul 2005

Noname minnen en flaskhals för andra minnen?

Tjena!

Tänkte köpa lite mer minne till min bästis som jag beskriver i min sign.(leta efter hårdvarukomponenter)
Och jag undrar om mina noname minnen (länk till minnena ) kommer vara en flaskhals för ett par "bättre" minnen tex domhära ??

Jag vill inte ha några kommentarer om att jag inte behöver mer interminne för att det räcker med det jag har, för att jag vill förberada mig för svårare tider.. ehm ja..

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2006

Ja det kommer de.. eftersom de dära du nämnde e typ bland de bästa minnena som finns..

Main: i7 4770k, 16gb corsair pro red, Asus Z87 pro, Corsair Hydro 100i, Nvidia Gtx 780 DirectCU II, Ssd Evo 840 500gb
Corsair Rm750 750w
Skärmar: 3x Asus VG248QE

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Wasserburg
Registrerad
Jul 2001

Du kommer inte att kunna klocka lika bra om de billiga minnena sitter i datorn.

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Täby - kyrkby
Registrerad
Jul 2005

okej, då köper jag skitminnen och kör på dem tills dom kraschar. XD
Det lär dem inte göra iof, klockar inte.

Oops! Glömde en sak, TACK!

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |