Permalänk
Medlem

msi K9N Neo + firewire ?

Satte pecis ihop min nya data..
på chassiet sitter ett firewire utttag (på fronten)men jag hittar ingen plats för kabeln på moderkortet :S hittar endast 3 usb uttag på moderkortet.

Visa signatur

][ Asus A8N-E ][ AMD64 San Diego 4000+ ][ Point of view Gf 7600GT ][ A-data 2048 ram ][

Permalänk
Medlem

Eeh, ja? Ditt moderkort har inte inbyggt Firewire så vad hade du förväntat dej?

Och "data" är information i en eller annan form. Det har nödvändigtvis ingenting med datorer att göra.

Visa signatur

Det heter DATOR eller DATORN inte "data" eller "datan" era illiterata noobs! Och det stavas DUAL inte duel. Sover ungjävlarna på lektionerna i skolan nu för tiden?
Server #1: Project Hades 3.0
Server #2: Project Pandora

Permalänk
Avstängd

Re: msi K9N Neo + firewire ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sabo
på chassiet sitter ett firewire utttag (på fronten)men jag hittar ingen plats för kabeln på moderkortet :S hittar endast 3 usb uttag på moderkortet.

Vi tackar för informationen, då vet vi hur läget är med både ditt chassie och ditt moderkort

Permalänk
Medlem

user101 om du ska hålla på o leka dryg kan du ju gå in på aftonbladets chatt istället.. idiot

verkar dum o sälja ett paketerbjudande om chassit har ett friewire uttag som inte går att använda ens..

Visa signatur

][ Asus A8N-E ][ AMD64 San Diego 4000+ ][ Point of view Gf 7600GT ][ A-data 2048 ram ][

Permalänk
Avstängd

I ärlighetens namn så skrev du inget om ett paketerbjudande från komplett. Inte ovanligt i vilket fall att chassiet är förberett för olika utrustade moderkort.