Snälla söta medlemmar, kan ni inte försöka använda rätt forum?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ackelind
Ni måste ju även dela upp grafikkortsforumet i ATI vs Nvidia, dela upp lagringsforumet i Samsung, Seagate, WD, Maxtor, dela upp chassiforumet i Antec, Lian Li, Chieftec etc...

Jag tycker mest uppdelningen varit onödig. Men tycker ni att man verkligen ska få känslan av att AMD och Intel är två helt skilda ideologer och inte kan förenas och man måste välja tidigt i livet vilken man gillar, kör på det.

Bläddra lite längre upp i tråden så har jag skrivit varför delningen gjordes. En ytterligare bonus är att vi nästan inte har något fanboykrig i denna forumdelen längre.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Hedersmedlem

Så, nu har Aphex och Airwolf kommit på den väldigt intressanta lösning som vi nu har genomfört. Vad tycker ni om det?

Permalänk
Hjälpsam

ser tomt ut

men bra

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Ska bli intressant att se hur denna indelning artar sig.

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Medlem

gillar att ni tycker att jag e söt, ni e söta oxå!

kanske blir bra, eller så blir det panik fel postning i övrigt delen

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Discokungen

Bra, då blir det iaf jätterätt

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande ni ska använda RÖD text där ni tycker att det passar. Det betyder läs här först. utan att behöva skriva "läs här" chanserna med fel placeringar kommer nog minska kraftigt

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk
Medlem

Jag tycker det här funkar mycket bättre så bra gjort kära moderatorer!!!
Då blir det även enklare för oss lite mera "kunniga" att hjälpa folk här...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]