Apple återkallar 1,8 miljoner batterier

Permalänk
Melding Plague

Apple återkallar 1,8 miljoner batterier

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Bra att dom gör något åt det. Mycket utgifter för apple nu iaf

Visa signatur

Antec p183 | i5 750 @ 3.9 GHz | Asus P7P55D | ATI HD5850 775/1125 | Corsair DDR3 PC12800/1600MHz 2x2GB | OCZ 600W | SpinPoint F3 1TB | Intel X25 40GBx2 RAID0 | DELL 2209WA x3

Permalänk
Medlem

hur många incidenter har det varit med betterierna?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

vem bryr sig om sin dell dator börjar brinna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarthChubby
vem bryr sig om sin dell dator börjar brinna.

ja varför skulle man inte bry sig? Dell gör bland de bästa bärbara datorerna, så de vore väldigt synd ifall den skulle börja brinna.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tycker det varit förmycket trashtalk på speciellt Dell, men Apple har samma batterier. Och sannolikheten är lika stor att båda Applen och dell datorn ska börja brinna. Men tycker att det är sony som ska stå för kostnaden.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Vad jag kan känna så blir inte mitt batteri varmt. Men jag skall se till att jag får ett nytt iaf. Sedan försöka behålla mitt gamla

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989