Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem

Det borde de göra, men inte alls 100% säker.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Det borde de göra, men inte alls 100% säker.

Tycker det borde vara så men eftersom jag inte heller är 100% så frågar jag

Permalänk
Medlem

tror ni man kan komma förre i bokningskön på onoff om man betalar hela summan redan nu?

måste ju ändå va en liten säkerthet för dom..eller tänker jag fel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jo0oHaN
tror ni man kan komma förre i bokningskön på onoff om man betalar hela summan redan nu?

måste ju ändå va en liten säkerthet för dom..eller tänker jag fel?

Jag var inne på releasedagen och kikade här i Växjö, den sista Wii'n (? ) blev tagen mitt framför näsan på mig så jag bokade och betalade direkt i butiken. Enligt de jag snackade med skulle de komma den 12e men jag var inne igår (13e) och då hade de inte kommit.

Svaret jag fick var att den 20e ska det ha kommit in fler, och om inte den 20e så definitivt innan jul så den 20e låter som ett bra datum..men jag ska ringa dit varje dag och fråga om de fått in den

Men för att svara på din fråga så tror jag inte att det går nu, då man enligt honom alltid var tvungen att betala hela summan direkt när man bokar i butiken (jag var lite emot tanken först för jag tänkte kolla på lite andra ställen innan men valde till slut att hosta upp stålarna, vilket jag är glad över nu)..så att komma före i kön tror jag du kan glömma

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk

hoppas man får tag i wii snart

å så kommer det komma ett till zelda

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle Wii inte vara billig? 360 kostar inte mycket mer och man får alla gosakerna med så varför ha så bråttom?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Skulle Wii inte vara billig? 360 kostar inte mycket mer och man får alla gosakerna med så varför ha så bråttom?

lite billigare å wii är mycke roligare

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
lite billigare å wii är mycke roligare

Men man får ju mer för pengarna om man väljer en 360 och några bra 3D actionspel blir det inte på Wii för CoD3 var ju helt taskig ju...Och inte ens Zelda får riktigt toppbetyg!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Men man får ju mer för pengarna om man väljer en 360 och några bra 3D actionspel blir det inte på Wii för CoD3 var ju helt taskig ju...Och inte ens Zelda får riktigt toppbetyg!

Wii-spelet får en uppföljare

"The twilight princess" är Wii-releasens kanske starkaste spelkort.
Arbetet med en uppföljare är redan igång.
"Twilight princess" har hyllats över hela världen.
Och nu avslöjar amerikanska spelmagasinet Game Informer att ett nytt "Zelda" redan är på gång till Wii.
"Våra källor säger att nästa installation i serien har varit under utveckling i runt ett år", skriver Game Informer.
Samma magasin uppger också att DS-titeln "The Legend of Zelda: Phantom hourglass" blivit försenat till oktober 2007.

"hyllats över hela världen" så inte fått bra betyg? vad mummlar du om

å wii piskar ju skiten ur ps3 i usa wii har typ sålt dubbelt så många än ps3 å mer som är nöjda med wii än ps3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Men man får ju mer för pengarna om man väljer en 360 och några bra 3D actionspel blir det inte på Wii för CoD3 var ju helt taskig ju...Och inte ens Zelda får riktigt toppbetyg!

Jag vet inte vad du kallar toppbetyg om ett medel på 95% inte är det. Zelda är på 11:e plats på Gamerankings lista på bästa spel genom tiderna. Så jag menar, hur löjligt höga krav har du?

Men mera action för pengarna får du nog av en 360, jag menar, Gears of War!

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Jag vet inte vad du kallar toppbetyg om ett medel på 95% inte är det. Zelda är på 11:e plats på Gamerankings lista på bästa spel genom tiderna. Så jag menar, hur löjligt höga krav har du?

Men mera action för pengarna får du nog av en 360, jag menar, Gears of War!

Måste haft otur då för jag hittade inte något ställe som gav den mer än 80+ men så är det ibland. Men det var det höga priset jag var lite fundersam på då man faktiskt får mer för pengarna om man väljer en 360 fast då får man inte Nintedo spelen då förstås. Jag väljer nog en DS för dom spelen och en 360 för lite action.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Måste haft otur då för jag hittade inte något ställe som gav den mer än 80+ men så är det ibland. Men det var det höga priset jag var lite fundersam på då man faktiskt får mer för pengarna om man väljer en 360 fast då får man inte Nintedo spelen då förstås. Jag väljer nog en DS för dom spelen och en 360 för lite action.

har redan 360 å har testat wii.wii är mycke bättre

å zelda knäcker dem flesta spelen

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
har redan 360 å har testat wii.wii är mycke bättre

å zelda knäcker dem flesta spelen

Vad är så mycket bättre?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Vad är så mycket bättre?

man spelar annorlunda å sen är nintendo bäst dem flesta kult spelen är nintendo spel m.m m.m m.m .m.m

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
man spelar annorlunda å sen är nintendo bäst dem flesta kult spelen är nintendo spel m.m m.m m.m .m.m

Så den är bäst för att den är det?

Jag köpte en N64:a och fy vad den var dålig!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Så den är bäst för att den är det?

Jag köpte en N64:a och fy vad den var dålig!

ocarina of time kult spel

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
ocarina of time kult spel

N64:an var en maskin som helt klart inte kunde hantera 3D och jag är rädd att Wii blir lika dålig men vi får se.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
N64:an var en maskin som helt klart ionte kunde hantera 3D och jag är rädd att Wii blir lika dålig men vi får se.

haha lol wii är bäst

Permalänk

vilket jävla fjortispam det var här då.

Visa signatur

[TH·Beliavski]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beliavski
vilket jävla fjortispam det var här då.

mm eller hur

Permalänk
Medlem

MaLo: Inte testat Wii ännu men att N64 va dålig kan jag lungt hålla med om. Annars köp en Gamecube med Zelda, lär inte kosta mer än 1500 men dock fortfarande ganska mycket pengar.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Att säga att Wii är kass för att N64 var kass är väl ändå lite skumt eller?

Wii är underbar att spela på men det beror också på vad man gillar.
Tycker man om EA spel som spottas ut till höger och vänster så är väl Xbox rätt alternativ. Massa dussinspel som ändå är roligare på PC.
Men smaken är som baken som sagt.

Själv röstar jag hellre på Wii än Xbox just nu i alla fall, Nintendo har mer roliga spel serier att bygga på.
PS3 har man inte testat så där ska man nog inte säga så mycket. Och att PS3 ligger under Nintendo i USA har väl mer att göra med att de inte har mer maskiner att sälja där nu...

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem

Ta det lugnt medans ni väntar, gör som jag Ebaya lite nödvändiga billiga saker komponentkabel alá bättre kvalitet än originalet. 170kr inkl frakt

Pris i sverige? 400-500kr exkl frakt

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
MaLo: Inte testat Wii ännu men att N64 va dålig kan jag lungt hålla med om. Annars köp en Gamecube med Zelda, lär inte kosta mer än 1500 men dock fortfarande ganska mycket pengar.

Så den är klart prisvärd tycker du? Men vad tycker du om priset på Wii?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

ODDNAME: Länk till lämplig auktion vore uppskattat! Hur vet du att den är bättre än orginalet föresten?

Permalänk
Medlem

grohl de är slut
Läst mig till det

Originalkablar brukar ju inte vara de bästa heller ju

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

ODDNAME: Ah typiskt, men du kanske kan säga namnet på kablarna och vart du läste att de var bättre så att jag kan leta upp något ställe som säljer dem?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Ta det lugnt medans ni väntar, gör som jag Ebaya lite nödvändiga billiga saker komponentkabel alá bättre kvalitet än originalet. 170kr inkl frakt

Pris i sverige? 400-500kr exkl frakt

Bättre än orginalet? Monster Cable då förmodar jag annars har du nog fel... sällan 3:e parts videokablar är bättre än Nintendos egna.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Han kan mena kompositkablarna som följer med. Bara en spekulation dock...

Ni som väntar på era konsoler: jag håller tummarna för att ni får dom snart

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

MaLo: Ja det tycker jag den är, som sagt inte testat den men den känns som en riktig revolution jämfört med Xbox360 och PS3 med tanke på kontrollen, vanliga kontroller har man ju trots allt spelat på sedan tidigt 90-tal. (: Grafik är enligt mig ingen revolution iallafall.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB