Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Ja det verkar som det, 512MB inbyggt lär ju räcka ett tag.

Lyckades få tag på ett wii idag, men hur som helst när jag var inne och kollade i savegrejen på wi så stog det att jag hade typ 2159 blocks "saves" kvar eller nåt sånt. Så minnes kort lär ju inte behövas!

Visa signatur

Asus A8N32-SLI Deluxe, AMD 3500+ "venice" Rev. E3, BFG Geforce 7900GT, Creative X-FI XtremeMusic, 2 GB twinmos, 300 GB Maxtor, 250 GB Western Digital, 80 GB Maxtor, Silverstone LC13

Permalänk
Hedersmedlem

Kanske kommer spel som kräver mycket minne att spara i så småningom men minne är inte så dyrt.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

gameshop i solna får in en leverans idag som de kör först till kvarn på.
Lite sent nu dock då de öppnar elva men det kanske finns hopp på andra affärer .
http://www.gameshop.se/?page=wii

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem

Onoff har nog fått in en leverans idag eller igår. De ringde iaf mig nyss och sa att jag kunde hämta mitt som jag har bokat

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas1986
Lyckades få tag på ett wii idag, men hur som helst när jag var inne och kollade i savegrejen på wi så stog det att jag hade typ 2159 blocks "saves" kvar eller nåt sånt. Så minnes kort lär ju inte behövas!

Ok, det lär ju räcka till Zelda och lite grejer man laddar ner.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Kanske kommer spel som kräver mycket minne att spara i så småningom men minne är inte så dyrt.

Precis, till GC kan det ju variera rejält mellan olika spel.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Idag fick jag äntligen mitt Wii ifrån OnOff.
Så det stämmer att de körde ut enheter igår/idag

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Hej, denna tråd har äran att få mitt första inlägg Jag undrar bara om det finns någon här som vet när staden Luleå får in wii? Och hur ska man göra för att få tag i ett wii så snabbt som möjligt??

MVh Emil

Visa signatur

wiii iii

Permalänk
Medlem

Spring ner till game å hör eller nåt:)

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emiilio_
Hej, denna tråd har äran att få mitt första inlägg Jag undrar bara om det finns någon här som vet när staden Luleå får in wii? Och hur ska man göra för att få tag i ett wii så snabbt som möjligt??

MVh Emil

enligt onoffs lagersaldo så har de wii på lager i luleå

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/aStockList?openagent&...

Dock har deras lagersaldo inte uppdaterats sen kl 12 idag. Dagen innan julafton kan det ändras fort, men är väl bara att slå en signal och kolla.

Permalänk
Medlem

Missade dock detta, nästa leverans?

Visa signatur

wiii iii

Permalänk
Medlem

När kommer det finnas så många Wiis i sverige så att man bara kan kliva ner till elgiganten och köpa ett wii utan förhandsbokning osv?

Visa signatur

| 3200+ 2000mhz@2650mhz - 2gb pc3200@CL2.5 - x1800xt 512mb - 200 gb SATA-2 - 320 gb SATA-2 - 200 gb IDE |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gugga_90
När kommer det finnas så många Wiis i sverige så att man bara kan kliva ner till elgiganten och köpa ett wii utan förhandsbokning osv?

jan - feb tror jag

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Garanterat mycket senare, i princip ALLA butiker ligger back i sina ordrar, och det blir inte mycket skillnad efter varje last, eftersom fler och fler inser hur pass underbar Wiin är

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

finns att få tag i om man vill betala överpris

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Komplett skickade min wii idag iaf, de får in nästa leverans 10 jan så boka på

Härligt, mellandagarna kommer gå fort, jobba på dan och spela på natten

Visa signatur

Fyra ord före katastrofen: "Lugnt, vi har backuper".

Permalänk

10 jan?gäller det alla butiker?
la min på webhallen,är det lika för dom då eller?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Hahaha, den som vill kan ju köpa sin Wii på Blocket för 2-3 gånger orginalpriset. Jag funderar på att beställa från Komplett, men de är dyra så jag väntar ett tag tills kartellerna splittrats.

Men är det någon som vet om de kommer släppa Wii i andra färger? Isåfall när?

Permalänk
Medlem

Skrev det i Nintendo Wii tråden men tar det här också.
Tänkte tipsa om att det kan finnas Wii på onoff i länna. Var där idag runt 13:00 och såg att det stog run 6st Wii kartonger brevid xbox360, men vet dock ej om det fanns någon Wii i kartongerna då men värt att chansa för den som vill ha!

Visa signatur

Fractal Design R5 | AMD 5800X3D | Asus ROG Crosshair VII Hero (Wi-Fi) | EVGA GeForce RTX 3090 24GB FTW3 ULTRA | 32GB G.Skill Trident Z 3600MHz CL14 | Ett gäng M.2 NVMe SSD| Corsair 750W | ROG RYUJIN 240 with Noctua Fans |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KrOzZ
Skrev det i Nintendo Wii tråden men tar det här också.
Tänkte tipsa om att det kan finnas Wii på onoff i länna. Var där idag runt 13:00 och såg att det stog run 6st Wii kartonger brevid xbox360, men vet dock ej om det fanns någon Wii i kartongerna då men värt att chansa för den som vill ha!

Sist jag var inne där så hade de fullbokat, och enligt onoff.se's lagersaldo så verkar de inte ha någon i lager heller.

Edit: Tog vägen förbi där idag. Var det bara skyltexemplaren du såg (tomma kartonger på hyllan längst upp) eller fanns det andra lådor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rokker_Stu
Hahaha, den som vill kan ju köpa sin Wii på Blocket för 2-3 gånger orginalpriset. Jag funderar på att beställa från Komplett, men de är dyra så jag väntar ett tag tills kartellerna splittrats.

Men är det någon som vet om de kommer släppa Wii i andra färger? Isåfall när?

Tänkte slå till på denna

http://www.blocket.se/vi/10343018.htm?ca=15_s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
Tänkte slå till på denna

http://www.blocket.se/vi/10343018.htm?ca=15_s

[b]OBS! Säljer även spelet 'Legend of Zelda: Twilight Princess' för ett pris av 900:- extra! OBS[/b]

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
Tänkte slå till på denna

http://www.blocket.se/vi/10343018.htm?ca=15_s

Men... hoppas då ingen köper den...

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

kebaber är goda

Ja hade tänkt att giva mitt första inlägg till denna troden :)...Jag har bokat ett wii på onoff i Växjö är det någon skillad person som vet eller kan ta reda på när de får in nästa leverans? Jag skulle bli jätte tacksam i sådana fall.

Visa signatur

112 lätt att slå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av szhred
Men... hoppas då ingen köper den...

de där är ÖVERPRIS , men annars om man verkligen vill ha

http://www.blocket.se/vi/10418464.htm?ca=11_s

nackdelen med de är att dom är från grekland :S

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Vet nån här inne kanske när Dustin får in sina wii´s?

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Avstängd

jag får mitt wii senast imorgon, yippiiiii...

Kollade på posten med trackingnumret, å mitt wii är vid detta tillfälle på väg till min närbutik som också är uthämtningsplatsen... Sedan får ja vänta på mitt avi..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yeahman
jag får mitt wii senast imorgon, yippiiiii...

Kollade på posten med trackingnumret, å mitt wii är vid detta tillfälle på väg till min närbutik som också är uthämtningsplatsen... Sedan får ja vänta på mitt avi..

Har du kollinummret behöver du ingen avi. Ta med dig id-kort så brukar det gå bra ändå.

Permalänk
Medlem

Vill ni ha komponentkabel och har svårt hitta rekommenderar jag ebay, fick min skickad den 14e dec. fick den idag
Hade kommit snabbare om det inte varit för julen

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

när kommer wii till onoff i växjö?

Visa signatur

112 lätt att slå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av braxorn
när kommer wii till onoff i växjö?

Nästa vecka kanske, beroende på när nästa leverans kommer till sverige

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz