Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SWE
Registrerad
Aug 2004

vad är "Sync Pipeline Burst Cache"

Som rubriken lyder. Vad är det, jag sitter med ett sånt i handen och vet inte om jag skall slänga det eller vad jag skall göra med det.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2003

Inte helt säker, men jag har för mig det är cpu cache till främst OEM maskiner, L2, L3 nånting. Längesedan. Socket 5 baserade burkar, vill jag minnas.

Du råkar inte ha en bild?
B!

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Andra sidan järnvägen
Registrerad
Jul 2001

Det är L2 cache från socket5/7 tiden.

Satt på rätt så många moderkort, dock inte alla. Vissa kunde uppgraderas från 256k till 512k cache. Har för mig det försvann iochmed 430VX och TX.

Använd det som julgranspynt, det är nog det enda vettiga kan man ha det till numera

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SWE
Registrerad
Aug 2004

Det låter vettigt, Jag tyckte mig läsa nåt om OEM på sidorna som annars var knapphändiga.
Den satt i en Compaq från ett företag.
Det får väl bli granen.

Tack för svaren.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2003

Verkar vara en sån sticka jag har i min nyckelknippa.. allt den duger till