Problem med bränning av xbox 360 iso

Permalänk
Medlem

Problem med bränning av xbox 360 iso

Jo jag har har en flashad (5.1) x-360. Jag har införskaffat mig en pioneer 111d brännare och Verbatim DVD+R DL. Använder CloneCD ( nyaste från hemsidan) och har den senaste framewaren till brännaren (1,29).
När jag testar att bränna med DMA-4 (66) får den "communication failure". Jag slösade där efter bort 2 st skivor när jag ställde om den till PIO.
Jag har testat att bränna med DMA-2 (33) istället men då misslyckas bränningen, fast spelen startar ( som de inte har gjrot tidigare, då det har stått att det är "smuts" på skivan).
jag har testat flera olika isofiler!

Jag börjar faktiskt bli ganska så less på de här ! har nu slösat bort 8 st skivor och de är inte så jätte kul att slösa bort 400kr på inget!

HJÄLP

Permalänk
Medlem

*bort*

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

nej man får ju inte snacka om sånt här, kolla dina pm headsh0t

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Avstängd

dvddecrypter !

Permalänk

För 400 hade du ju kunnat köpt spelet istället, då hade dom som förtjänar det fått pengarna och inte skivtillverkaren.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Regler §7