Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005

Xbox 360

Hej

Har under några dagar gått och fundera på att köpa en Konsol och det står mellan PS3 och Xbox 360.
Efter många lästa forum och tester lutar det mer åt X-box hållet men har inte riktigt bestämt mig. Har några obesvarade frågor om konsolen (360).

1. Vad är skillnaden mellan Core System och Premium mer än de synbara skillnaderna då tänker jag främst på 20gb HD och trådlös handkontroll?

2. Går det att köpa Trådlösa handkontroller till Core System?

3. Kan man har 4 trådlösa handkontroller samtidigt?

4. Kan man uppdatera operativsystemet till x-boxen om man inte har en HD? Tex när man ska köra GoW...

/ Tack på förhand!

// Rasmus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jackson
Registrerad
Apr 2006

Fel forumsdel

1. Fler tillbehör (står säkert på komplett.se eller cdon.com om du söker på xbox 360 premium) och en månad gratis xbox live guld.
2. Ja
3. Ja
4. Vet ej.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2006

för att spela online behöver du en hd

xbox live

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005

4. Ja det går utmärkt

@xilli: nä det behöver du inte alls, men du måste ha ett minneskort.

CPU: AMD Ryzen 5 1600 MB: Gigabyte GA-AB350M Gaming 3 RAM: Corsair 16GB 2666MHz GPU: Gigabyte GTX 1050 Ti SSD: Samsung 850 EVO 500GB PSU: EVGA 600 BQ 600W Chassi:Corsair 270R Skärm: Acer 27" Predator XG270HU OS: Windows 10 Pro

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd flyttad*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.